Çarşamba, Aralık 17, 2008

yok başka yerin lütfu...



-Galiba ben de bir arıza var ! belki sen de! belki yine ben de ! sen de ! ben de !
-Harelikör ilenn geçen kışdan kalma bir gönül bağımız var !
-Muazzez Abacı;''O senin aslına rücuu edişin'' diye oktava yüklenirken kendimi ölmüş ve diğer dünyada sanıyorum!
-Jeremy'e yaprak sarmasi sarıp sefer tasıyla sahile yanına götürmek isteme gibi derin fantazyalarım var !
-komik bir bayram anınız var mı? sorulu tv programlarını atlattık, şimdi; komik bir yılbaşı anınız var mı? soruları ve cevaplarına gebeyiz!
-Hangi yemek dergisini açsam Emine Beder'in maden sulu börek tarifi var !
-boşluğa gülümsemek lazım

dönmek istedim mi bilmiyorum*
galiba istemedim*
İstanbul trafiği hemen kıstırdı beni ,tonla küfür ettim*
boş eve döndüm*
evde ki patatesler çiçeklenmiş,soğanlar reenkarnasyona inanıp tekrar yeşillenmişler!
faturalar ziyaretime gelmiş hemen apartman girişinde ilk karşılamayı yapıyorlar!
welcome to jungle diyor tüm benler !
dumanı üzerinde tatiller üzerine gönül sohbetleri con Vintagebiscuit!


modelleri toparlamak amacıyla dergiler kolaçan edilirken
arada mola verip internetin uçsuz bucaksız semalarında fink atmıyoruz değil tabi:


yağmurlu bir gündü
zayıftım o zaman
öküz gibi yiyip almadığım dönemlerdi!
keyifliydik
çok yorgunduk
değmişti!
havalar soğuyor
lütfen boş yoğurt kaplarına biraz su koyup sokak kçşelerine bırakın !
özellikle büyük şehirlerde ki insanların bu konuda özen göstermesini rica ediyorum!
onlar için bir kap su koyun !



Faruk Tınaz tarzı vintage ceketlerimi absurd tshirtlerle giymeyi seviyorum!
mesaj kaygısı olmayan denyo shirtlerimi 60'lardan kalmabir simokin üstüyle kombine edebiliyorum!
giydiğim atlas /iğneler batmaz ceketi!!!!

bazen nasil içli söylüyor,
bizim Emrah'ın, ''faydalar faydasız /imkanlar imkansız'' diyişi kadar içli.
indie'nin de arabeski olabiliyormuş demek ki!country ibaresi bunun habercisi olmalıydı!
Thought I saw your face today favorim
hatta üst üste beşinci kez dinlerken
diğer yandan da Todd Lynn 'ın turkuvuazh etek ceket takımları beynimi sulandırmışken ;
şarkı çoktan yedinci tekrarına girmiş dinlenmeyi bekliyordu!


düzenli çalışabilen Ulaş'ı kıskanıyorum,
5 dakika içinde transa geçebilme hızını kıskanıyorum,
'menşei' lafını süper yerlerde kullanmasını kıskanıyom

Blög bak böyle anons edeceksin:
çocuklarımızı pistten alalım lütfen!