Cuma, Ocak 02, 2009

Haymana ovasında bir sürrealist!


-başka bir yıla bozdozlama dalmalar akabinde ;akut melankolileri getirebilir, sakin olun .
-Daha romantik ve bi boktan anlıyormuş izlenimi vermek için ara sıra devrik cümle kuralım blög.
-Kuş sıçmasın diye cama poşet takan ülkem insanına sevgim ve saygım sonsuzdur!
-yan yana yanyana mı yazılıyor?ayrılmasınlar isterim*
-Şerif Gören'in Orhan Gencebay filmlerine hastayım çünkü konu yoktur .50 dakikası şarkıyla geçer ve pat diye biter !
-'kadina hesap ödeten erkek' ekşi sözlük yorumlarına bayıldım! hahaha ,harbiden yüzlerinde salakça bir gülümseme olur ,neden ?
tamam kediler sahiplerine benzer
ya köpekler?
sanki Ralf'in ikizi .bakışlar,tripler/herşey aynı !
''yeni yıla burda girin,başka bi yere gitmeyin'' bakışı bu !
çaydanlığın altına su koydum ,
çiçekleri suladım.
facebook da tonlarca yılbaşı partisi fotoğlarına baktım.''Ulan ne zaman eve döndünüz de hangi ara bunları buraya koydunuz ''diye anlamaya çalıştım onları ,
Muazzez Abacı'dan 'seni kucakladığımmm yerdee bıraktımmm' nameleri geldi kulağıma radyodan ,
makası aldım elime
şarkı hala devam ediyor
en çok sevdiğim şeydi bu sıralar
kesmek !!!50'li yılların modeline sadık kalınmış etek ceket takımım !
ama içine sloganlı bir tshirt giyerek !!
50'ler karıştırılmaya en müsait dönem
oynanabilir ve yeniliklere açık modellere sahip .
Ben her dönemin içine biraz 80ler katmayı seviyorum.
70'ler buna pek müsade vermezken, 50'ler bu konuda daha davetkar !
Makarna diyince akan sular durur *
makarna konusunda çok sağlam ağdalı edebiyat yağabilirim *
domatesli ve ıspanaklı Palermo usulu yani biraz acılı hamurdan yapılanları daha çok severim !
içimizde ki diyet şeytanlara zülfikarlarla saldırabilirim*
yapıp/kurutup sonra paketleryip kaldırmanın hazzı başka bi şeyde yok
kışlık stok !
bul bi yerlerden oku !
hayvancasına oku !!!
insanoğlu TIK deyip gidebilir :

Ljungberg,, seninle Malta'da Malta eriği yemek istiyorum!!
sitop!
rumuz:vintagegül
Clap your hands say yeah - Over&over again
Ruhu şulelendirme ve tutuşturma gibi melodik bir etkisi vardır !
''bi su içtim testiden/yavrum sensin beni mest eden'' romantikliğinde.
blög; ben kaçıyım , seni tanıdılar !