Pazar, Ocak 04, 2009

düz mantık ya da mantığını düz*


-Blög koçum naber ? afiyettesin umarım !
-Atlas Jet; Çanakkale uçuşlarını durdurdu diye efkarlanmışken güzel haber THY'den geldi. 19 Ocak ve sonrası THY Çanakkale uçuşları başlıyor.Cemo sürprizimi isterimmmm !!!!!
-Ayşe Özgün ile ben de Danone Lüleburgaz tesislerine gidip diğer ev kadınlarıyla tesisleri gezmek istiyorum. Sonra onları atlatıp Danette bölümüne dalmak istiyorum ! yemişim danoneyi bana danette gerek !
-Cep telefonunu açmayan birini başka numaradan aramayı icat eden güzel ülkem insanı!
-Lamia Cemil'e bi ver be!
-Taksim meydanında tüm gün bankta oturan adamlardan olmak istiyorum bazen !
-''Aşk bir göz kusurudur'' der Metin Üstündağ bir Penguen güzellemesinde.Evet kör bile edebilir!
-'Ne kadar jöle o kadar hatun' mantığında, hobi jöleyi kafaya boca eden erkek familyasını koruma altına alınız !
-'namusumu temizledim pişman değilim' başlıklı üçüncü sayfa haberleri ile kültür başkenti olmak ! oh sha la la !
-Hala yüksek sensitivity ile Yemekteyiz izliyor ve yeni haftanın yarışmacılarını merak ediyorum ! bu programdan sıkılınca size burdan basın toplantısı ile duyuracağım!
saygıları alayınıza arz eder ,
bi altta ki fotonun altına çiziktirmek üzere müsadenizi isterim !
tekrar arz ederim !
saygılarımla......
Monkey World uzun zamandır tatip ettiğim bir yer !sanırım IFAW'ın bir maili ile haberdar olmuştum
Sonra NG tv'ye taşıdı ve daha rahat izleme fırsatı doğdu!
Dünyanın dört bir yanında işkence görmüş ,
sirkler ve hayvanat bahçelerinden kurtarılmış ,
Lab ve denek ortamından mücadelerle kurtarılmış ,
Özellikle uzakdoğu da hayvan tüccarlarının ellerinden kurtarılan, bissürü maymunun sığınma yeri burası .
Büyük zulumlar görmüş bu hayvanları normale döndürmek tabii ki oldukça zor ama yine de orda olanların hepsi çok şanslı!
Çok geniş bir arazi ve şartlar mükemmel.
Fanı olduğum maymunlar var burda;
Paddyn'in grubu en favori grubum .Bunun sebebi Hebe'nin doğumundan itibaren izleyicisi olmam!
Bizim dizilerde oynayan Çarli'de en sonunda kurtarıldı ve şimdi bu terapi merkezinde.

'Yine mi güzeliz/yine mi çiçek' isimli etek sizi selamlamakta !
Öyle her kumaş gönlümü almaz benim ,
hadi diye gazlamaz beni!
pastel renklerden kaçarım bazen*
bağrınsın ortalıkta isterim *
ama bazen kumaş içine kapanıktır*
ağzı var dili yoktur *
işte o zaman onun suyuna giderim!

Hayat Dergileri arşivine devam !
ağzı açık ayran delileri eski dergi delileri , fikri avarelenmeye meğilli olanlar seviyorum sizleri!

büyük konuşma bir gün sana da TIK larlar !

Sleeping States
uykucu ortamlar
''yandım anam yandım yandırma beni /derin uykulardan kaldırma beni'' gibi mi acaba?
bilinmez !
ama;
Planning My Escape kulaklara multi konfor!

Abi burda blog yazıyorlar hemen gelin !!!