Salı, Ocak 06, 2009

vintage ile gönül sohbetleri*


-Bıçak ile yemek yiyebilen ülkem erkeklerine selam olsun !naber?
-Bu blogda ki her foto araklanabilir!foto konsepti ve fotolar bire bir araklanmaya müsaittir !Esinlendim adı altında çalınabilir!inanılmaz bir yüzsüzlük!yakında Dumdum'un da çakması çıkacak diye korkuyorum !!!
Dumdum ben paçayı kaptırdım sen kaççççççççç
-Eski Türk filmlerinde ki ''neden bir viski almıyorsunuz'' dialoglarının hastasıyım!
-Scarlett Johansson'un devrelere su kaçmış, bujileri meme yapmış !ama ne yapmışşş!!!
-Kan portakalının bardak içinde aldığı renge bayılıyorum!
-tornadan çıkmış bir örnek kazıklar misali ugg masalı ülkemi kasıp kavuruyor! Norveç'li moda tasarımcısı bir arkadaşım ise gördüğü bu manzara karşısında bana dönüp ''bu korkunççç'' diyor .''Devlet mi dağıtıyor UGG'ları?'' diye sordu ve gayet ciddiydi ! Hayır dedim tonlarca dolar seriyorlar yollarına! ''bizüm ülkenin çıtırları belirli dönemler belli akımların peşinden koşup,mal varlıklarını bu yolda heba ederler'' diyorum açıklama olarak !
-Polonya googleına giriyorum sıkılınca!maksak değişik googlelık olsun !

eski dergiler arasında beni kahkahalara boğan sayfalar çıkmıyor değil!
reklam sayfaları arasında çokca eğleniyorum!
hepsini arşivliyorum
bi 10 sene sonra çöp ev olma tehlikesi ile karşı kaşıya olma riskini göze ala ala ...
Aslında 70'lerden kalma etek-ceket bir takımdı ama ben ceketi ele alıp tamamen 80 formuna soktum !
'aşk bir rüyaymış uyandık/adı kaldı dilimizde' isimli bu mini ceket bi çekimde de kullanılarak edebileşti !
Full-otomatik kuki yemek!
ikidir koyuyorum siz de yiyin diye
şişceksek beraber şişelim
yalnız bırakmayın,suç ortağı oldun diye!
sevgili gönül dostları ;alıp yiyiniz sonra hissiyatlarınızı benimle yazılı olarak paylaşınız*
esen kalın !

'git diyemem,kal diyemem,sen goncasın gül diyemem' pembe çizgili elbise !
Bu arada aklıma geldi ;
eskiden erkeklerin okula jeyms bond çantayla gittikleri bir dönem vardı.
eskiler hatırlar/yeniler bilmez.
ühüüüü yaşlı hissettim lan !
olsun, herneyse dağalmasın konu;
sırt çantaları da vardı ama inek ve örnek öğrenci tipleri Jeyms bond çantayla gelmeye devam ederlerdi.
şifreleri filan vardı *
sanki dersin Sabancı Holding CEO su!!!
merak etmeyin Dear The Dears diye sözlerime başlamıycam!
ama önemli bir müzik bu !
neden ?
çünkü hayatımda sahip olduğum tek cep telefon melodisinin sahibi onlar !
Money Babies çalıyor beni aradığında*
ne çok seviyorum bu şarkıyııı!
tik ve tık arasında fark var elbet .

Biri bana gelsin O da sensinnnnnn
sen git lan
ben gelmiyorum !