Çarşamba, Ocak 07, 2009

yanlışlıkla komşuya bastım !

-Şu bloğun tepesinde ki header var ya çok seviyorum ben onu ! Hele orda ki dudak figürü yıllardır favorim.Headırıma dudak figürü koyarak; akım mı başlattım farkına varmadan ne?Blög havan batsın lan trendsetter oldun yemin ederim !!!!Her headıra dudak kampanyası!!!!
-'Erkeklere karşı çok acımasız yorumlar yapıyorsun' diye gelen erkek maillerini canlı yayında kınıyorum.Nankörler,ben değilmiydim sevgililer günü ve diğer günlerde sizi hatunların hışmından koruyup kol kanat geren ! hı ?
-Konu danstan açıldı Türkiye tarihinde ki en kapsamlı dans Hande Yener'in-Yalanın batsın klibinde zenci arkadaşla yaptığı danstır!
-Yeni bir müezzin atandı galiba bu civar camiye! ses süper ! bis yaptırasım geliyor kendisine!
-Reklam arasında dizi veren kanallara sevgilerimi yolluyorum!
-Mesincıra zeval olmaz!
-Haberleri izleyip yine sinirlerimi bozdum.Sindirilmeye çalışılan bir toplumun sus pus bireyleri olmak,haberleri izlemekten daha sinir bozucu.Ülke üzerinde tonla pusu!!!Toplumun pusundan hem yerleşik düzenin paragmatistleri hem de korku fabrikatörleri hoşnut !


Rop. arşivleri koklanmaya başlanınca çok özlü sözler çıkıyor!
Ermiş misin be adam dedirtiyor ara ara*
"we're radiohead and im mr. international'' diyen güzel adam!
ama konum bu değildi sayın okur
konum; Thom Yorke'un geçmişde nasıl bu kadar güzel pozlar vermiş olduğudur!
Ayrıca;
şarkının içli ve dokunalı nakaratlarında vücudunun aldığı bu klasik Thom şeklinin hastasıyım
Daha önce bu kumaşın mor rengini koymuştum blöga
bu beyaz hali
yamacı kirazlanmış!
kalan kirazları kulağın tepesine takıp Balatın gülleri gibi ayva göbek bile attırabilirim!
benim işim belli olmaz....
Ulan almıyım diyorum bu sefer hediye geliyor!
hadi yiyim diyorum
dolayısıyleeee bile miyorum
'zeytin gözlüm sana meylim nedendir' eteği*
sarıp sarmalama metoduyla dikilen ve Berlin in Berlin yolcusu 80'ler smelling etek!kim giyecek acaba?
çok heyecanlı.....
TIKasım var Vintage!

Felixxx
ohhh so white!!!
beyazsın,güzelsin/ bir de kendini He-Man sanmasannnn*

 
Arı mayalı silgiyi koklarken ki aldığım hazza benzer bir haz bu !
elimden bırakamadığım !
'kel alaka' deme sevgili okuyan insan*
pek alakalı bence!!!


Süper tarifler var *
etobur arkadaşlar da denemeliler*
bu sıra takık olduğum şey ;
Kemal'in çok güzel yaptığı ama benim tarifine yıllar yılı tam anlamıyla nail olamadığım acılı ve bir o kadar güzel yemek!!!
Chana Masala tarifi
bir de bizim Oktay Usta esprilerinin başka ülkede hayat bulmuş hali var anlatıyor görsel görsel!
ekip kalabalık/mahalleyi toplamışlar *
olsun ortama renk gelmiş*
kıvamları hoşuma gidiyor
dişi vokal favorim !
öyle pek 'ben sanaaa habayıııı yaktımmm' tarzında mesaj veren sözler yok !

 

blög bekleme/Luis Alberto'nun işi çıktı !