Pazartesi, Şubat 09, 2009

bakangör!





Radical Face-Wraped in Piano Strings dinlerken diğer yandan da vermiş olduğum 700 gram için yüzümde gülücükler açıyordu *
Sonra günün başka saatleri bi şekilde down olup ,
sonra yine 700 gram gibi saçma sapan bişeyle keyfim yerime geliyordu !
Gel-gitler ,dur ihtarına ateşle karşılık verir çoğu zaman*
o yüzden savşamamak lazım galiba*
ben kutuma gitmek istiyorum!


Orda burda müzik aleti görmiyim illa bi alıp tıngırdatacam *
haaa anladığımdan değil*
yakından uzaktan alakam yok*
Oysa annem ilkokul zamanları benim yeteneğim olmadığını ısrarla kabullenmeyip ,efendim... flüt,org,mandolin gibi özel ders girişimlerinde bulunmuştu.
Sanki Arif Su.sam olacam anasını satiimm ne işim var benim org kursunda.
Sadece üstünde ki dup tıs dup tıslara basıp çaldığımı sanıyordum o kadar !
vasattım,bir dişi Ozan Doğulu çıkma ihtimalinin sıfır olduğunu ben ve hocalarım farketmişti ama annem yılmaz bir savaşçıydı!
'İstersen yapabilirsin' diyerek verdiği tüm gazlar havada kaldı ve ben tüm hocaları kaçırmayı başardım*
Resim yapmak ve yazı yazmak dışında her saat bana boşa geçmiş zaman geliyordu ! Sıkılıp özel derse gelen hocaları da canlarından bezdiriyordum !
Ama yazmak öylemiydi *
Çok keyif alıyordum *
Yazı yazmam için babam eski bir daktilo getirmişti *
Ben güya hikaye yazacam ;bir çocukla kirpinin hikayesi !
Tabii bu denemem de daktilodıklarımın ablamların eline geçmesine kadar devam etti!
Bu kirpi hikayemle ,klasikler arasına dalardım ama ablalarımın gülme krizleri ve tüm yazdıklarımı diğer kuzenlere anlatıp yarıla yarıla güldükleri için benden bir edebiyat dehası olmıycağını da anlamış oldum *
O kadar dalga geçtiler ki yazdıklarımla
Aktif edebiyat hayatım da daha ilk denememde sonlanmış oldu !(Ama kirpiyi hala saklıyorum)