Salı, Şubat 10, 2009

hele loy loy loy kibar yarim esmerim oy!



- Kafamızı sıkışınca kuma mı gömelim illa?
-Anam nasını Rapstar diye korkunç bişeyle karşılaştım Türkübar atmosferinde Rap yarışması O la la!
''Hey yo mannn Urfa'ya paşa gelmişş anammm ,ye man Urfa temaşa gelmiişşş'' tadında acayip egzantirik anlar yaşanmakta!
Ceza ne oldu kuzum sana?hani metafiziksel ihtilal filan diyodun iyidik! Rapstar diye bi şarkı patlatıp bu popstar yarışmalarına kallavi laflar döşemiştin ?Ne oldu neler oldu ?
Seninle Sago arasında kocaman bi farkkk varrrrrr!
-
-
-Yeşilçam'a olan hayranlığımı bilmeyen yok.
Kötü kadınlardan ise en çok Lale Belkıs'ı beğeniyorum!Sezercik yavrum benim ve Sezercik aslan parçasını sadece O'nu görmek için izlerim.
Bir demet Menekşe filminde ise Kartal Tibet'le show yapmıştır.
Hep kötü sarışın kadın olup;filmin esas erkeği ve esas kadını arasında ki sosyetik nişanlı olmuştur.
Merdiveninde kuşlar olan eski Türk filmi köşkünde parti verir ve elerinde viskiler twist yaparlar ve hep Lale Belkıs bu grubun içinde olur.
Sonunda ise aradan çekilmeyi bilir Lale Belkıs ve filmin jönüyle esas kadın kavuşur ve ve ve fonda bu çalar !
Aslında kötü kadın olarak Sevda Ferdağ 'da süper filmler çıkarmıştır! Nedense Türk filmlerin de ki yan rollerin hatta figuranların hastasıyım ***



süper bir tasarım dergisi geçti elime * Tasarım yarışmalarında sonuncu olan projelerin toplandığı çok keyifli bir dergi !!! Hani ülkemizde yüzen ev yapan mucitlerden falan bolca var ! bizde adı laz mötahit onlarda ise tasarımcı !!!güldüm ki ne güldüm *
Allah ağlatmasın desene Blög
Ha bi de ;Kanat Atkaya'nın ,H.Şükür esprileri ile ilgili yazdığı yazıya çok güldüm !!!


En favori çorabım bu oldu şu günler !
Herkes rengarenk çoraplar giysin diye bir bilinçaltım var *
sokakta ve bir mekanda ister istemez gördüğüm kadınları kafamda giydiriyorum *
ve hepsinin ten rengi çoraplarını çıkarıp renkli çorapları giydiriyorum!
Bi denyodan bi mail gelmişti galba vakti zamanında!
nerden aklıma geldi şimdi acaba ,kulakları çınlasın !
'' başkalarını giydirmek değildir moda anlayışı ''diye!
ya şimdi bunu atar mısın/tutar mısın?
illa mail yazmak için mail yazma durumuna mı acırsın?
arkadaşlar bazı projeler ve prodüksiyonlar dahilinde birilerini giydirmek ve kıyafetleri seçip kombinlemek sizin göreviniz olur*
Renk ayarları ve daha tonla ayar *
Olay birilerini giydirmek değil görselde en güzeli yakalamaktır!
Tabii ki birilerini giydirmek modanın eşittir karşılığı değildir değildir ama bu olamadan da tüm çekimlerde kalitenin düşeceği aşikardır !



lö kalp


Eğer minik bir yeğen sahibiyseniz Teletubbies üyelerinin her an evin bir tarafından çıkma ihtimalini unutmamalısınız *
Teletubbies cdleri havada uçuşur ve tv ekranını kaplar *
O sıkılana kadar cd izlenir yani sınırsız *
bu 4 teletabi denyosu; tabi tostlarını yer,tabi diyarında gezer,koşturur !
yarım saatten sonra sizde denyoya bağlarsınız *hayat boş gelir Tabi diyarında olup Tabi diyarında beşindc birey olmak istersiniz!
Tanrım yemin ediyorum sakat !



Kışı kurtaran uzun elbise gömlek !
Bütün gün gecelikle dolanıyormuşcasına *
Kışın çok üşüyen bir canlı türü değilim ben !

 
Cincır'ın pembe burnundan daha pembe burnu olan kedi daha var deseler inanmazdım!
Beyaz kediler niye kucakta çok sevilmek istemez ?zaten tekirlere göre daha güzeliz kıç kalkıklığımı acaba*
bunlardan herşey beklenir ha!


 

İngiltere'nin kadim ezgilerini steril stüdyo ortamında damıtarak bizlerin beğeni algılarına sunan grup;
sevdiğim grup!
Grammatics'i son zamanlar acayip bir iştahla dinlemekteyim,öneririm!

 


şimdi bloglu olduk,blogları doldurduk!