Salı, Nisan 28, 2009

bunu saymıyorum * bi daha kine!










-Bazi sabahlar aynaya baktığım zaman suratımda bir Emel Sayın efekti yakalıyorum !
-
-1 numaralı kanala illa trt1 koyucam.ne sıkıcı bir insanım ben!
-
-Bazen anneminn ''nereye çıkardıysan ordadır'' diye bağırmasını özlüyorum .
-
-'İstanbul sana neye ifade ediyor?' sorusuna karşı İstanbulu gizemli bir kadına benzetiyorum geyiği lütfen bitsin !!!
-
-Fuck kelimesinin sansrü sırasında niye sansürü u harfi yiyor diye düşünüyorum bi kaç gündür!



hem şifa niyetine
hem görsel beslenme çantası niyetine
hem arşivlik
Animal printlere sarınca aslında dikkatimi çekebilecek bi ton kumaşı es geçtiğimi farkettim *
retro nizamnamesinin baş tacı fifi-dog printleri piyasaya pek fazla düşmüyor *
düştüğü an hemen parsellemek gerekiyor ve sanırım en çok boyuna yakışıyor !
gerçi bu boynu ne kadar sarıp sarmalarsan o rüzgar bi şekilde gircek delik bulur !
Kurşun gibi böğrüne sızar bahar rüzgarı
sümükler aktive olur ve ardınızdan;'' sümük kaybından kaybettik'' derler!
pardon mukus!
konu kumaşlardan sümük ortamına nasıl geldi anlamıyorum ya!
yemin ederim kendi kendime sinir oluyorum bazen ***


''Amerikan pankeki,ingiliz pankekine koyar'' dediğimde Ece itiraz etmişti!
Sonra bi sabah doğru yolu buldu ;
bu mukaddes yapılanmaya katıldı,
andık.casına/foodie.cesine!
sayısız denemeden sonra en güzel tarifin bu olduğuna dair ortak fikrimiz var artık !




RARR!
Psikolojik yönden çökertmeden geldi de Halilim tşörtü!
rarrr.lama
tıs.la!



Son TIKlayan iyi TIKlar:
-
-Door Sixteen'a mouseunu tıklattır!
-güzel fotolar ortamına tıklattır!
-H Magazine ile tık takviye kuvvetler!
-Claudia Behnke lookbukunda kaybolmaya tıkla!
-Günün Flickr güzellemesi bu olsun!
-Anne Vyalitsyna sen insan mısın sorusu için tık!
-En güzel yüzük!
-Vintage kırmızı elbise pek mükemmelato!
-80ler renkbombing ayakkabılar !
-Vintage bordo güzel çanta,salyalar akıtan cinsten!






ve o çok sevdiğim Skeleton Boy efsanesi!
arkadaşca bi o kadar firelar içinde musikiler!






stop etmek/istop etmek?