Pazar, Nisan 26, 2009

yarısı mavi /yarısı kırmızı ilkokul kalemi ile atıyorum bu başlığı!







Şimdi ben bahar aylarından haz etmiyorum ya*
anam anasını bu millete dert oluyor!
''neyin var ?'' soruları ardı ardına sıralanıyor!
İnsanların soğuk havaları yağmuru ve çamuru sevmelerinin altında buzağı aramayın !
Ülke olarak hepimiz yaşam koçu ve psikolog bellediğimiz için kendimizi illa her türlü olayda boncuk aramak lazım ilkesinden şaşmıyoruz!
Oysa dünyanın en güzel şeyi yağmurluk giymektir *
yağmurluğun üzerine çiseleme sesini daha çok duymak için adımları yavaşdan almaktır!
Tanrım ne kadar romantik bir giriş yaptım posta!
ye ke ye ke mo ye ke ye ke!










İlkbahar benim için aynı zamanda malaklama ayımdır*
uyku isteği ve yastıkla buluşma arzusu 24 saat kovalar zihnimi !
arkadaşlarımın suratına su aygırı gibi esnememek için kendimi zor tutarım *
malum ayıp !
ondan içten içten esnerim *
oda belli oluyo lan !







Bahar ayında skinnybitchler ortamlara çiçek gibi açarken,cafelerde hala rejimde olduklarını beyan ettikleri önlerinde duran salatalarına karşın ,benim iştahım tam tersine baharla birlikte açılır!
''Kilo vermen lazım,rnnnnn!''
''kilo vermen lazım gerizekalı''diye kendi kendime konuşurken beynin başka lobunda Fatih'in bugün bahsettiği kadayıflar beynimde vals etti !
''Kaymak koyuyolar mı yanına?''
''Afyon kaymağı nerden buluruz?''şeklinde bir muhabbetten sonra kendime ıspanaklı/rokalı/mozzarellalı bir salata yaptım.
pek adil değil bu !
yanki bahar go home!










Kaçan kovalanır tşörtü!
bol bol kedi fare oyunları oynanır baharda!
fellik fellik ruh ikizini/elmasının yarısını arayan havva kızları ve adem oğulları sokakları canlandırır !
'Yaz geliyor yine mi sap kalıcam' paniği suratlara yansır !
Allahtan kediler gibi ses çıkarmıyor şu insanoğlu ha yoksa yeminle sokağa çıkamazdık baharda!
hunhar enerji merkezleri!









Dumdum bahar temizliğinde ;
tüyler güneş ışığına denk getittirilerek parlatılıyor*
yeni ve gür bıyıklar çıktı daha bi havalı oldu *
yeni çıkan tırnaklar ağaçlarda bileylenmekte*
uşuşan şeyler arttığı için antrenmanı bol tutuyor göbeği yaza kadar eritmek adına !
-
-
Dumdum'un maceralarından bir minik kitapcık çıkar *
kaç kedi duşta duş alan sahibinin kafasına düşer?











Dergilerde pek güzel gacılar açılır saçılır *
''üfffff bunların hepsi fotoşop'' diyip etrafımda kızların yüreklerine su serperim!











hep boktan tarafı yok heralde bahar aylarının *
Tüm sevdiğim gruplar patır patır düşmeye başladı *
Gelin yavrucuklarım!
Brian Molko sen de gel !













Love is all dinledikten sonra Neşe Karaböcek dinliyorum*
erik yedikten sonra çilek reçelli ekmek iyiyorum *
La haye haye haye li diziler izlerken birden NG'de Mega Yapılar programını izliyorum*
görüldüğü üzere;
bu bahar benden hayır gelmez
kalan sağlar bizimdir!











Joker çekermiş gibi çekip alıyorum ruhumu ilkbahardan !
çekerken;
''allah korusun gözüne de gelebilirdi''diyorum usulca kendime!