Perşembe, Nisan 16, 2009

hala çok güzelsin!



Uzaklara bakıyorsun,
zaman zaman bizim yaptığımız gibi.
Tonla soruyla beraber ,
tüm güzelliğinle beraber .
Eğer arkadaşın olsaydım ''Türkan bana hemen ruj numaranı ver'' derdim,''nar çiçeği rengi sana çok yakışıyor'' derdim.
Ayrica
Inan bana saçlı halinden daha güzel görünüyorsun .
Belki verdiğin mücadeledir bu denli güzel ve alımlı görünmen.
Hem biliyor musun,,,,başına takmış olduğun mendil bandanaları çok şirin buluyorum. Esprili baskılı şeyler olduğundan sanırım!
ve ya
yüzünün minyonluğundan dolayı bu denli yakıştırdım sana !!!
Senin hastalığını bir açık yakalama unsuru görenler bu şirin mendilleri söyleyip durdular ,
Oysa sen sevmezsin bu denli zekadan yoksun laf sokmalarını.
takmazsın da!
gel gör ki onlar hep var*
onlar zaten hep vardı *
adam egemen,din egemen toplum isterler belli ki.
Kadınlar senin gibi Prof.olursa çok tehlikelidir onlar için.
Sevmez bunlar senin gibi tipleri:
Kadınların gözlerini açmandan korkarlar
tırsaktırlar
Korkarlar
eğitimden korkarlar
bilimden korkarlar
ışık kaçar gözlerine,aydınlıktan korkarlar !