Perşembe, Nisan 16, 2009

İmina fortisli abpdamil gibi yararlı post !




Bazen üzülüyorum
cidden üzülüyorum .Toki blokları gibi hormonlu etleri midenize indirip tonla ölü hücreyi vucudunuza sokuyorsunuz ya ;
işte o zaman üzülüyorum !
belki siz de,,,ben sadece ot yiyorum diye üzülüyorsunuzdur.benim sizi anlayamamdığım gibi !
Herkes birbirini anlasana dünya çok çekilmez olurdu aslında.
Düşünsene hep aynı şeyi yapan karınca sürüsü olurduk !
en iyisi yiyen yesin yemeyen yemesin demek galiba !!!
-
Bi de ruhsal arınma seanslarına katılıp sonra ordan çıkıp tantuniciye giden tipler var işte onlar benim favorim .
canlı eti yiyerek ruhsal arınma filan yalan koçlarım !!!
ver ordan ekmek arası yoga!
-
ahh aslında anlatacağım kitap mevzusuydu ama atladım konuyu!
Dünya Vejetaryan mutfağı kitabı şimdiye kadar elime geçen en kapsamlı vejetaryen yemek kitabı oldu .
Malzemelerin bulunması kolay ve anlatım tüm denyoların bile beyin kapakçıklarını açma konusunda zorlamıyacak tipte!
mesela yabancı kitaplarda CUP ölçüsü var ya deliriyorum onlara.
alışmışız bi tatlı kaşığı ve ya bi çay bardağı ile ölçülendirilen tariflere .
Bünye öyle kolay kolay CUP ölçüsüne geçip hemen doğma büyüme Brookyln'li olamıyor!
herneyse
Ülkemde bu tarz kitapların var olmasından çok memnunum.
Yeşillerle harika tatlar yaratıp bunları sunan insanların olmasından memnunum .
''Kalbi atan ve yüzü olan hiçbirşeyi yiyemem'' diyen insanların arttığı için mutluyum.
umutluyum!

Niye şimdiye kadar/dana mozzarella ve kabak ikilisinin,pesto ile birleşiminin harika olduğunu söyleyen biri çıkmadı bana ?