Perşembe, Nisan 23, 2009

penceresi com.com.a muallim*






yok yok www nokta com olmıycam *
penceresi com coma olursam sanki eskisi gibi yamamam gibi geliyor*
niyeyse blogger çok sıcak geliyor *
hani blogger birgün patlarsa yazdıklarım da uçsun istiyorum mesela *
bu bile bi adrenalin *
blogger patlayana kadar yazmak ve fotoğraflamak istiyorum *
sağa sola reklam doldurmadan *
hiçbir ticari amaç güdemeden *
nasıl defter şeklinde günlüğüme reklam almadım,buna da alamam gibi geliyor*
bu mantıkdan dolayı counter ve siter meter olayını da kaldırdım *
kim ne kadar girmiş bilmiyim *
kim ne kadar girerse girsin *
kaç kişi okursa okusun * kasımpaşa!
sadece yanda ki ülkelerin döndüğü bir zımbırtı var *
onu da kaldırıcam ama beklediğim bi ülke var !
hahaha anlatcam bu geyiği sonra hepinize!






fırfır ve tüller ve nötr tonların ayrıca bir workshopu olsa
workshopun kafa konuğu Thakoon Panichgul olsa!
Ben genelde bildiğin cam tülü ile çalışmayı seviyorum *
üzerini 80 ve 90'ların grafiklerinden oluşmuş tshörtlerle kombinlenmek şartıyla!
Daha önce de bahsetmiştim galiba bir kaç kez *
siz de yapın diye belki de evde*
arada bir Derya Baykal hormonlarım ateşlenince böyle oluyorum;
''bakın evde de çok kolaylıkla sifon takımdan şamdan yapabilirsiniz''





Durmaksızın kitap yumurtlamasını istediğim bir insan evladı var ise
o insan İskender'dir!
insan mı ondan da şüpheliyim
üzerine sağ tıklayıp
özelliklerine ulaşmak istiyorum !




Ben size bahar geliyor hanım hanımcık giyinin demedim mi ?
Ben size bahar geldi,güzel havalara aldanmayın üşütürsünüz demedim mi ?
Ben size kıçı başı açarsanız çocuğunuz olmaz demedim mi ?
Üzerine bi hırka al sırtların terler demedim mi ?
80'lerin çizgi roman kahramanlarından esinlerenerk body tasarla demedim mi?
demedim!







Zayıflama hapları reklamlarından
detoks reçelerinden gına geldi .
bi ülkede bu kadar zayıflama hapı satılıyorsa hepimizin bi Gisele bi Naomi olması gerekiyordu !
Bana kerevizli domates suyu ikram eden insanı kınıyor ve bi daha evine gitmiyceğimi şahitlerin huzurunda belirtiyorum !
Yaşasın Kinder Bueno'nun merhametli kolları !






Bu kolajı niye koydum bi fikrim yok *
güvenlikkkkk çıkarın şu fotoyu !






Uçaktan atılan yardım paketi gibi düştü Berk!
Çıkılmaz bir projenin sorununa alternatif tıp etkisi yarattı !
ekranda dönene kadar bekleyin
paylaşıcam burdan !






Sen sus bilinçaltın konuşsun *
sen sus etek ucu zımbaların konuşsun !
80's rockability!









Sevdiğim radyo programlarını her zaman yakalamam mümkün olmuyor*
Ama Harun sağolsun,,,
en baba kıyağı yapıp Alçak Basınç blog diyarına monte ediyor programı *
Bu hizmetten sonuna kadar faydalandığımı belirtmek isterim!
Harun sayfana istikrarlı şekilde tıklayan bir IP varsa o benim haberin olsun !








Canlı yayında olur böyle şeyler !