Cuma, Nisan 24, 2009

şimdi teşekkür zamanı!



Aslında, Euro Blog Awards'a dahil olduğumu çok geç öğrendim
sonra şaşırdım*
sonra sevindim*
Bu yarışmaya dahil olmayı sevdim çünkü;
10 kişilik bir jüri belirledi tüm adayları .
Yoksa asla kendi bloğunu kendin aday gösterdiğin bir yarışmanın
içinde yer almazdım !
Bangır bangır reklamı olmadığı için ve bloglarda ki emeklerin sponsorlarla allanıp/pullanıp/dallanıp/budaklandırılmadığı için daha bir mutlu oldum bu seçimin içinde olmaktan !
ve
ve
ve
Bu blogu okumaktan keyif alanlara,
Bu blogda yazılanlara kızsalar bile takipden vazgeçmeyenlere,
Dünyanın farklı yerlerinden kim olduklarını bilmediğim insanlara,
Bu bloğu takip listesine alan 1021 follower arkadaşa,
Facebook üzerinden oylarıyla destek olanlara,
Örövizyon ve hotkötür sinerjisi yaratanlara,
Nutella vaadleriyle kandırdığım oy verenlere,
bu birincilik hediyem olsun!