Pazartesi, Haziran 01, 2009

non poter trovare un posto per gli onesti nell'inferno!!!


-''Acayibine gitmek'' ne güzel bi laf.yeni farkettim ben !
-
-Muazzez Abaci,Ebru Yaşar ve Yıldız Tilbe şarkılarında bir gurbet namesi, bir kalp krizi senkronu yakalamaya çalıştın mı hiç blög ? Onlardan medet umdun mu ?Hayatın anlamını hiç bunlarda aramaya kalktın mı?hahha gecikmeyin derim!
-
-Karpuz alma sezonu başladı ya nasıl stress oluyorum . Markette millet çat çut karpuzlara vuruyor,ne anlıyolar bilmiyorum. Müneccim mi bunlar?Ben ise öyle bi boktan anlıyomuş gibi karpuza vurup çıkan sesi dinliyemiyorum.Bütün amcalar teyzeler karpuz eksperi olmuş.Bi benim mi karpuz seçme stress anım var ?En sönük halimle gözüme ilk kestirdiğimi alıyorum,o da kelek çıkıyor.Bu nasıl hayat lan?
-
-Televizyonda haberin sonunda verilen muhabir evlilikleri haberleri vardır ya ''haber kanalımızın kameramanıyla ısıkçısı dünya evine girdi'' diye.Sanki babamın oğlu gibi nasıl seviniyorum.Böyle de duygusal ve içli bir insanım blög!!!
Elimde hep kalem kağıt olması ,
orta şekerli Türk kahvemin sağımda olması,
O.nun yolladığı dailymotionların ekrandan kulağıma nufuzz etmesi,
2 yeni şiir kitabının tarafımdan okunmayı beklemesi,
evet Haziran gelmiş!

arşivlik sayı
hatunlar ve editorial pek aromatik!
çekimler dillere detan!

Elim niye fiyonklara gidiyor bunca aradan sonra *
bi insanın kendini bilmemesi ne fena bi şey !

Manava ;
''çürüklerinden koyma amca'' deme ritüeli!
kiraz.erik.çilek season;
''alttakilerden koyma amca''!
Tam makyaj yapmalık ve kadınların giyinirken moda sokan bir parça*
deneyin bak giyinirken kendinizi Gisele gibi hissetmezseniz 10 gün içinde iade edebilirsiniz parçayı!


Salıdan önceki pazartesiyi seviniz!
sarınız sarmalayınız!