Cuma, Haziran 05, 2009

yağmur yağsa yine ip ip!



-Film izlerken,su altı sahnelerinde nefesimi tutuyorum blög.denyo muyum ben ?
-
-Kıçı kırmızı maymun belgeseli izlemenin insana verdiği huzur neyde var a dostlar !
-
-Yalan Rüzgarın'da Victor hatunlarla konuşurken kıçını dönerdi ya bence sorunlu bi adamdı Viktır! Niki'yle ne güzel evleri vardı lan,niye aldattı o kadını ?bak içlendim yine öğlen öğlen!
-
-Erol Taş gibi testiden ayran içmek istiyorum .
-
-Düşen sigara külünü,parmağı dilliyerek almak olayının hastasıyım!
Yırtıcı hayvan badilerini,sadece moda diye LV çantalarla ve takmıyor musunuz ;
size uçan tekme atmak istiyorum
çok pardon !
insanların kilo almadan ömür boyu makarna yeme haklarının olması lazım !
Ne yapmalı ne etmeli bilmiyorum
Zaten kaç yıl yaşıycaz kardeşim ortalama
onda da hayatımdan makarna çıkmasın istiyorum .
Mezar taşıma yazarırsınız bak ''makarnaya pizzaya doyamadan gitti'' diye
Ona göre!

Sırt dekoltesi ve sırt bantları 2010 yazını bile ele geçiricek !
sırt güzel bir oluşumdur
destekliyoruz !

Şu yukarıda görmüş olduğunuz yeşile takmış durumdayım
tabiii çok beyaz tende!
et Berlin

Ohhh my dük;
Bırak elinden şu steteskopu
kalbim tıkır tıkır işliyor işte!


Kahve koklıyım derken burnunu yakma üstün başarısını göstermiş bir kediden bahsediyoruz;
Herhangi bir kedi değil yani!


Biz buna Türkçe'de 'sabahlar olmasın' diyoruz.
hani böyle bir kitap bizim ülkeden çıkmış olsa
en sağlam isim
sabahlar olmasın olurdu !

totally natural çoraplar !
oje ve uhu sürüp kaçak başlangıcını durdurmak OUT
koyvermek IN!

Jarvis gönüllerin şampiyonu
hangi insan evladının bu denli taklidi çıkmıştır acaba!
la güzel müzika

İşin sırrı Olinde!