Pazar, Mayıs 09, 2010

baklava ve aneycan*



Tüm aneycannnnn ve bazen haneycanların gününü kutlör ve
hepinizin bi Ebpru Şhallı gibi 'hamileliğimden bişey anlamadım,sadece 9 kilo aldım, zaten hamilelik abartılcak bişey değil ,hem anneyim hem hala eskisi gibiyim' insanı olmanızı dileröm !bu moda sözlerin dilinizden düşmemesini temenni eder ve bu akıma uyarak anneler gününde bu sözlere yakışır çılgın şeylör yapmanızı yababdan dileröm*
çocuklarınızı Bebek parkında götürmezseniz hakkımı size helal etmeyeceğimi beyan ederöm!
Yeni anne olan arkadaşlarım Ece ve Nilo'yu öper. bi anne olarak haftasonu kocalarına kanguru takarak herifleri madara etmemelerini dileröm!
Ne kadar zorlasak da adamlardan anne olmeyör ama anneler kanguru katan kocaya öyle bi şevkle bakıyo ''aaa kocam ne güzel kangurulu aile reisi oldu'' diye.Bu bi nevi benim kocam çocukla çok ilgili izlenimi de veriyor dışarıya karşı.
Adamlar kanguru takmasın kampanyasına smsle destek verğ!
*
Annecilik konusunda mevzu bana gelirse;
benim annelik hormonlarım bi gelööörr bi gidööörrr*
babyseal görünce isteorumm*
sabah uykuları aklıma gelimce istemeorum!
esen kalın!!!
-
minimnot:baklava olsa yisem! Kilisli Fiko'dan havuç dilim hemide!