Çarşamba, Mayıs 12, 2010

opsss derken?



Yolda yürüyorum
Önümde; baharlik barbour montlu,LV çantalı ve New Balance spor ayakkabılı bir abla ilerliyor.
Önünden geçtimiz bi apartmanın ,birinci katında ki 3 saksı ablanın ayaklarının önüne sırayla düşüyor;
ilk düşüşte ablanın verdiği tepsi sadece şu ses >OPSSSSS
ikinci düşüyor çıkardığı ses yine aynı >OPSSSSS
üçüncü de ise aynı efekt> OPSSS
*
sonra düşündüm son zamanlar ne kadar çok duymaya başladım bunu !
OPSSSS
Hollywood filmlerinden duyduğumuz bi Amerikan tepkisi!
ya eskiden ne güzel kendimize özgü seslerimiz vardı-
Aaah en çok sevdiğim ise ''Amanınnnn'' sesli tepkisidir .Cumhuriyet ilk dönem romanlarında çok güzel kullanılmıştır;ondan bi hayranlığım var bu lafa!
mesela o saksılar benim ayağıma düşmüş olsa:
ilk saksı düşünce> hanaanııııııııı
ikinci saksı düşünce hasssssktr
üçündüde ;amanınnnnnnnn derdim !
*
yani ne biliyim eskiden şu sesler çıkardı:
Ayyyy
Ufffff
eyvahhhhh
anaaaa
hassssss
ayyyyyyyyy
amanınnnn ...vs
*
Ulan çıkardığımız sesler bile değişti be!
vay anasını sayın seyirciler
Opssss ne hacı?
'Opss' yerine 'Amaninbooo' kullanılsın kampanyasına destek ol * binlerce amaninbo yeşersin !
muah
öperim en özenti yanaklardan!