Pazartesi, Ocak 10, 2011

Kitchtir git*









Kesin çöp evli bi kadın olacağımın bir kez daha sinyallerini aldım.
'İstifçiler' diye bir belgesel serisi var ya ,aman allahım öyle mi olcağım
lannnnnn?
Bit pazarını gezerek ilham alıyorum bir çok şeyden ama bazen bakmakla
kalmıyorum, nefsime nakavut olup alıyorum.
Eski dergilere olan aşkımdan kendime bir kota koymayı denedim ama
nafile eski rozetler, bana tezgahlardan göz kırpıyor.
Şapkalar,bebekler,bavullar,çay takımları birlik olmuşcasına yandan
yandan beni kesiyorlar .
''Amma kitchsin'' dedi bana ekip elemanlarından biri.
Hemen bilir kişi edasıyla, bilimsel açıklamayla bozmaya çalıştım
elemanı:
''Aslı 'kitsch' olarak yazılır almanca bir kelimedir manası ise berbat, banal gibi şeylere tekabül eder.''
Ayrıcana;
Hade ordan >gadalım-maralım , bendeniz bunlardan ilham alıyorum napıyımm?Hem kitsh senin anandır,kitsch desen kabul ederdim .
HIH!
Bi önceki hayatımda bitliymişim işte,napıyım!!!