Pazartesi, Mayıs 30, 2011

boomerang aşkına*



Hep yazıcam, unutuyorum.Birbirinden güzel o kadar çok mail birikti ki>hepsini okuyorum ama cevap yazamıyorum.Mailleri keyif alarak okuduğumu beyan etmek isterim ama cevap yazmak konusunda pek istikrarlı ve başarılı bulmuyorum kendimi.Bunu ukalalık değil bir dürüstlük olarak algılarsanız sevinirim .O kadar güzel yazıyorsunuz ki ben sadace okuyup duruyorum, bazen cevap yazmak için başlayıp sonra siliyorum.Belki kendimi blogdan ifade etmek bana yetiyor,belki o kadar çok blog yazmaya alıştım ki tek kişiye nazıl yazılır unuttum.Ama ne olursa olsun aramızda ki o -since 2005den beri- kurulan garip bağın yerini başka bişeyin tutamıycağını biliyorum.Beni takip eden insanların da bunu anlayacak insanlar olduğunu düşünüyorum.Bu lafları kilişe olarak almayın sakın, çünkü -tüm havalarda uçmalar tüm dibe vuruşlarımda- ilk önce siz vardınız. Ne ailem ne arkadaşlarım her boktan önce sizin haberiniz oldu.O yüzden gelen maillerde ki o güzel sözleri ve güzel dilekleri boomerang yapıp sizin kafanıza çakıyorum!!!Değer sizi seviye nokta kom.