Perşembe, Haziran 07, 2012

çekim arkası vol.binbeşyüz



 


Çalışmaktan en çok zevk aldığım,her alanda elimden tutan,mesleğin ilk başlarında ne var ne yok öğreten,hatta bana tv yolunu dolaylı olarak açan Tac. mesleği bırakıp taa Thailand'a yerleşme kararı aldığında 'donkkkk'olmuştum.İşe güce küsmüş,bi bok yapmak istememiştim, zaten sevilmeyen bir ekiptik ve o  gidince herkes göbek atmıştı.ni ho ha ha.Ama gelin bana sorun.''Kimden renk alıcam?,Kim beni onun kadar anlar?Kimle stüdyo elektriğim bu kadar uyar? derken, Kadir gecesi çok mu dua ettim bilmiyorum ama Tac geri döndü.Bir döndü pir döndü.Onsuz çekim olmaz,ondan başka avrupa fatihi olmaz,onun melez kalp kapakçıkları başka bir bünyede olmaz,onun sanat gözü olmadan, onsuz foto olmazdı zaten.

mini not:Welcome Tac!
Postu google translate de çeviririverirsin artık.Sonuç ne çıkar bilmiyorum ama küfür etmediğimden emin ol:)