Pazar, Aralık 09, 2012

%98 uyum,işkilleniyo lan insan*



Sevgili tüm pazar günü ekselanslarım;
Kendi türümüze ilgi duyup onlardan etkilenmemiz çok normal di mi?Hele hele onlardan moral almamız pek bildiğimiz bi şey. 'Animals Are Moral Creatures, Scientist Argues' başlıklı yazıyı bi okuyun bakalım.Ben desem ziklemezsiniz şimdi ,uzman çiziktirince okursunuz.hıh!

Arkadaşımın hediye ettiği çok kalın bir kitap vardı ,şempanzeler hakkında.2 hafta masanın üzerinde durdu duruştu .Şempanzeler hakkında bu kadar kalın ne bilgisi olabilir falan derken bi baktım kitap yarılanmış.Gözlerim error verene kadar anlamadım bu kadar ilerlediğimi.Şimdi bu hayvana bi hayranlık duymaya başladım ki sormayın gitsin.Bi sahaf turuna çıkacam gibi görünüyor.'Yeni doğmuş şempanze yavrusu, yeni doğmuş bebekten daha zekidir' ayrıntısını bilmiyordum mesela.Acayipler,öğrenme hızına dikkat.tık

Ayrıca 'erkek her şekilde erkek' dedirterek,kökenlerini bi kez daha ispatlıyorlar.Kadınlar %98 olabilir ama erkekler %200 abicim.Al sana şempanze oğlu ademin genetiğine işlemiş doyumsuzluk : 'Chimpanzees exchange meat for sex'

İnsan ve şempanze genlerinin % 96-99 oranında aynı olduguna artık eminiz.Şüphe müphe yok.Bildiğin büyük büyük büyük baban böyle bi şi.Yani rahat olun anacım.Biraz daha kuzenlerimiz gibi takılsak sorun yok demek.Hayatta fazla kasmamıza da gerek yok yani.

Ha unutmadan müziğe en hızlı tepki veren hayvan yine onlar.O zaman tüm online  chimpanzeelerime gelsin:

New Order - Dream Attack