Çarşamba, Aralık 26, 2012

şizofrence olay tatlıya bağlansın*


''Evet hediyeleri sırayla alayım'' der demez dünyanın güzel kutusunu kafama çaktı (mevlam ile aramda böyle çok seri ve sonuca tez ulaşılan bi iletişimimiz var bazen.Hep değil bazen).İlk hediye çıtayı çok ama çok yükseltti,ne olcak bilmiyorum.Allahım,,,makullerden bir buket!Gerçi ben yine bir kitaba ve hiç tatmamış olduğum değişik bir şarap seçeneklerine bile sevineceğim.Çünkü gönül civarımda nefes alan herkesi jö tem!Niyahhh,ama gelin görün ki; en nihayetinde bir dişiyim ve en çok şu yukarda bulunan hediyeyi bana almış olan canlıyı seviyorum.Bu güzel hediyeyi kayırmak zorundayım,Im sorry.hhuueuhe.

Tam böyle tüketim toplumuna suda doğum nidaları attıran %50 indirimler kafasında %100 dişilik meşalesini taşıyordum ki konu raydan çıktı.Mero kodadlı arkadaşım;"insanın insana verebileceği en değerli şey yalnızlıktır."diye filozofumsu konuya eklenince benim iki lob birden kısa devre oldu tabe.Taylor daha spritual yaklaştı ve ''today is a gift of God'' dedi.Eee Stef durmaz;hediye konusunda:''my heart does a reverse trajectory down into the very pit of my stomach'' diye Romeovari şiirsellikle yaklaşınca 'armağan' konseptli muhabbete,ben moddan düştüm.Hay felsefenize,sosyolojinize yeaaa,2 dakka %50 indirim fantazisi yaşatmadılar adama.İnsanın etrafında çok erkek arkadaşı olması bazen pek güzel ama bazen değil lakin bu durumlarda dişinin dişiye vereceği gazın hazzı başka bir cinste yok.Sizi gaza getirecek dişi olmalı ki alışveriş ve hediye sisteminin çarkları işlesin.uheuhue.Daha parfüm setlerinden konuşacaktık ya yeaaaaaaaaa,Freud ne ara sızdı muhabbete?Tamam Can yayınlarının hepsini odamda istiyorum ama parfüm standlarını.da kolumun içiyle hurcuma doldurma gibi seraplarım mevcut.Hepsi cezbet beni behçet.Ya bu janjanlı yeniyıl teranesi,o şuh kırmızı vitrinler bir insanı yaratığa çevirebilir.Bakın hele ,salya malya fora!

''Buy less,fuck more''a karşı ''new shoes are love'' kıran kırana mücadele ederken diğer ringde ''fuck yo shopping system monsters'' ile ''shopping is love'' dillere destan bir müsabaka içinde.Enemmmm.çıkın lan circledan.almıcam abi bi şey tamam.

''Everytime you smile at someone, it is an action of love, a gift to that person, a beautiful thing."
— Mother Teresa
 

sözüyle gözüm yaşlı emme ruhum bahtiyar  elveda diyorum %50 sale diyarına.Ey Teresa tamam tamam iç aydınlanması is greater yeaaaaaaaaaaaaaa.Kalp gözüyle kapiş amk.
uheuhue.Önümüzdeki ay tertemiz ekstrem Teresa'nın ruhuna gidecek.Hayırlı,oto kontrollü ve 20 tane parfümü olmayan bi kadın olarak kayıtlara geçeceammmm!


Parfümün yanında body lotion vardı gördün mü?de git Değer.
Earth Wind & Fire - Reasons