Pazartesi, Mart 25, 2013

aldı yürüdü*


Bol bol yürümek istiyorum.
Belki güneşi tepeme alırım 
belki bulutları arzularım,
emin olamadım.
Galiba sadece Nazım Hikmet'in dediği gibi:
''yürümek;yürekten,gülerekten yürümek...''
lafını sırtıma çalıp gülerek yürümek istiyorum.

Ne biliyim,Patrick Süskind'in Güvercinine inandım belki de.
''yürümek yatıştırır,yürümenin sağaltıcı bi yanı var''diyerek yollara revan olmamı tetiklememiş miydi rüyama girip.Ah şu benim bol castlı rüyalarım yok mu,oldukça meşakatliler.

Niyahhh,şimdi konuyu ''kendime doğru yürüyorum ,bu benim iç yolculuğum''falan fıstık diye toplayacam sandınız di mi?Ulan halen tanımadınız beni yeaaaaaaaa.İç yolculuğumu geçen hafta çok ekler,kek ve pasta çeşitlerini yiyerek zaten tamamladım ,yani bunun için ekstra bi seyahate gerek yok.Milletin hepsinin bu aylarda doğacağı tutmuş,şeker komasına girecektim.Baktım olmayacak,nerde bu vucudun sahibi dedim ve ver eliniğ tabana kuvvet land.Yürüyorum çünkü yaza skinny bitch formatının dışında bi konseptle giriş yapmaya niyetim yok.'Zayıf olmak başka,fit olmak başka' diyen ne güzel demiş,ha işte ipleri elde tutma ve vucuda hürmette kusur etmeme adına girişilen bi proje bu.Ayrıca hiç sıkıcı değil lakin envai çeşit postacı yürüyüşü figürlerim var.En çok sinir olduğum ise ben yürürken yanımdan koşarak geçen insanlar.Maraton da marathon, ille de marathon tayfası onlar.Gerçi onlar yanınızdan geçince siz karizmayı çiziyorsunuz ama olsun uykumu kesip gelmişim er meydanına,saygı duyacaksınız.Sigara içmediğim için iki kat alkışa tutacaksınız,yoksa yemin ediyorum yürümem.Ekstra alkışı ise kilo problemim olmadığı halde topuk icralı postacı yürüyüşü yapmamdan dolayı da istiyorum.Niayhhhhhh gaz gaz lö gaza gelmem lö şartingen.Zaten spor tembelliği ve devam etmemek için 50 bin takla atan akıma bi adım yakındayım,valla yeşilay dünyasına küserim .Herkesi aradım ve haber verdim:''yürüyorum ey ahali,hemide her allahın günü''diye(gören de okçuluk sporunun icrasına başladım sanacak).Birileri beni daha da gaza getirsin istiyorum,gazın devamı gelmezse aktif spor \pardon yürüyüş\ hayatım yine sekteye uğrayacak.Füze kalkanları ateşşşş!

Bu kadar bilmiş bilmiş laflardan sonra bırakırsam da size söylemiycem tabii ki.Sizler beni hep yürüyor sanırken ben kanepe tepesinde yanlayıp yeni belgesel kuşaklarında kumandasal finkler atıyor olacağmmm.''Polenler molenler yürüyemiyorum'' diye sıralanan bahanelerin arifesindeyiz zatiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.