Perşembe, Mart 21, 2013

bugün günlerden eben*




   




Bahar kapıda.Burda kimle konuşsam herkes mevsim değişimlerinin ülkelerine olan yansımalarını anlatıyor.Hiç bi şeyin eskisi gibi olmadığını artık görebiliyoruz.''Eskiden yazlar şöyleydi'gibi laflar artık kullanılmaya başlamış bile haberimiz yok.Dün bi de bu habere denk geldim ki amaninbo!Kısacası boku yedik companybittiniz olm siz.Huheuhe.Son iki gündür sayemde dünyaya dair umudunuz kalmadı biliyorum ama napiim ya illa tiridine banacam!

Tamam beee bugün bulaşmıycam sosyal içerikli konulara.uheuhe.Iceage gibi mi olcak lağnnnnnnnn.
Üfffff,ne diycektim;
Endless Obsession 'u izledim tekrar .Sanırım boyama tutkusu böyle bi şey .Videoda o kadar net görebiliyorum ki bu coşkuyu, beni an itibariyle alakasız bi mekanda gaza getirdi.Direk suluboya setimi arama ihtiyacı duydum.Bugün öyle boyama günü.Yazıyo ya millet ''bu gün günlerden bilmem ne'' diye,uheuhue,çok gülüyorum olm o çeşitlere ben.Dünya sular altında kalmadan bi kez kullanıyım dedim şu cümleyi.''Bugün günlerden suluboya ''.Ohhhh ,rahatladım yemin ederim büyük bi yük kalktı üzerimden.''Yarasınnnnnnnn''diye sırtıma vurun bakiiimmm.

Başka bir mevzu var ki,o da hayvan alimi olmama ramak kaldı.Bu hafta.da  'kızıl akbaba' belgesillerini izliyorum.Annemin her sabah -doktorum- programını izleme azmini sollayacak bi eforla hayvanlar alemine girdim.Çekim araları bile mini vakitler yaratıp kesik kesik izliyorum.O kadar belgesel izlemişim ki gidip yeğenime ''gece hayvanları''diye bir kitap bile almışım.EHUEHU yemin ederim farkında değilim.Ev hasretini böyle hayvanlar alemi sıcaklığıyla geçiştiriyorum acaba?huehue.Bu arada bu akbabalar tek eşli.uheuhue.Bu tipsizlikle de bulduklarını bırakmasınlar zaten,bu tipe çapkın olamazlardı.Alın size bilimsel yorum.Yok yok daha pişmem lazım lakin halen alaylı izleyici olduğumu bu yorumla ispatlamış bulunuyorum.

Niyahhhh.Hep bunu dinledim.
Bugün günlerden Laroz .uheuue
Laroz - Color Of The Rainbow