Cuma, Mayıs 03, 2013

bu&şu;tanrım beni linkten yarat*


Niyah ,ben geldim!Bademcikleri indirdim öyle geldim.(Daha önce ki postta bahsettiğim şekilde artık hafif atlatıyorum,lütfen bu sorunu yaşayanlar bi an önce denesin,şiddetle tavsiye ediyorum)

'Yaz mı geldi Değer?'.Geldi valla,o zaman elim sende!

Sizin nezdinizde (neden ben bunu hep 'nezninizde' biliyordum ki).Herneyse, sizin nezdinizde masaüstümde derin kolda bekleşen linkleri yazacam buraya.Son bilmem kaç zaman dilimi içinde tıklattırıp durmuşum.Zaten sizler.de hep bunu merak edip durdunuz di mi?Yani tek sıkıntınız buydu.
Bunu okumuşum.
Şunu yapmak üzere yapılacaklar listeme eklemişim.
Bunu izlemişim.
Şunu şiddetle uygula ibaresiyle dosyalamışım.
Bunu görüp,güzel sergi yerlerine karşı heyecanımı gizliyememişim.Ve orda orada olacak olmaktan heyecanlamış ve masa üstüme klonlamışım.
Şunu görünce Mc Hammerı özlediğimi anlamışım.Bebeğim benim yaaaaa.Turn this Mutha outttttttttttttttttttt.
Bunu haddinden fazla beğenmişim.

Gördüğünüz üzere bi atrakşın yok,gayet sıradan.Hatta sıkıcı.uhuehueue!