Perşembe, Mayıs 25, 2006

gölgelerin gücüü adınaaaa

                       
yaaa büsküvvüüüt yeme bizi ya ; gölgeymiş , güçmüşşş . bırak bu shi-ra ayaklarını . dumdum ' uda atılgan yapmışsın . iyice havaya girdin sen . . .


yahuu ne benim shi-ra lık halim var , nede dumdum ' dan atılgan olur . ben evde bavulu toparlamaya çalışan biri , dumdum ' da arka camdan kedi kankalarını kesiyor . bişeyler konuşuyolar ama anlamıyorum . kedimde bende fos çıktık yani .

elimdeki kılınçç , eskirim kılıcı değil . ondan eminim çünkü kuru kafa var . fair -play filan hak getire yani . Siyah oje de konsepte uydu , zira pembe ojem olsaydı , absurttt dururdu ! ama casting de sorun var . kimi kılıç dan geçircem ki ben ? gerçi var bi iki tane uyuzcan ama şimdi bu güzel yaz gününde elimi kana bulamıyım hehhehe: ) , böyle bi senaryo yazmaya bile değmez . antonio banderas ' la bi kılınç maçı yapılabilir aslında ; ''kılıçlı türk büsküvüssüü '' adı altında ama sevgilim kıskanır . oda olmaz ! ( kılıç maçı diye bişey duydunuzmu ? ben çıkardım şimdi )


illa adama zorla barış , sevgi mesajları verdiricekler ya .


tamam tamam hadi : sevin sayın birbirinizi , böyle oyuncakları almayın , alanları kınayın , şevkat kelebeği olun ! yoga , feng-shui ,pozitif mozitif ne varsa , al bendende o kadar !