Salı, Mayıs 23, 2006

HESAPTAN DÜŞ !


  


cep telefonuyla çekilen fotoğrafları yanyana getirerek bi potporii yaptımm ! ( d . a. o )

ammada erken kalktımm yaaa bugün . pek bi hamarat kalktım . aldım lezzet dergisini elime limon aromalı çıtır kup yaptım . limon seviyom ya o hesap . güya dün aldığım kararla tatlı yemiycektim . hep aynı geyik . ( birazdan mathyy ' den comment gelcek , diycekk ; ulan duba olcan , ada da rezil olcan diye : ))) . yok yok kontrol altında herşey : ) .

kedim Dumdum , 1 aydır arkadaşımdaydı . dün gece itibariyle kavuştukkk . trip atar , küser . '' ulan bi ay bıraktın beni , nasıl bi insansın sen '' bakışlarıyla yüzüme bakmaz derken ; düşündüğüm olmadı . nasıl özlemişş evii , nasıl özlemişş beni . çıldırdı . ne yapıcağını şaşırdı . şımarıklıktan koltuklardan düştü . göbeğini açıp şımarmak istiyo , ama heryerde . klavyenin üstünde neler yapıyorrr. konuşsa şunları diycek :

' ' sev beni sev beni , yedir beni yedir beni , oyna benle oyna benle , şımart beni şımart beni , ayrı geçen günleri telafi et , evet şimdi et . konuş benle bende sana konuşıyım . camı aç kuşlara bakıp ' ' ke ke ke ke ' ' diye kekeliyim , kuşları sanada gösteriyim . vintage şevkat manyağı yap beni ' '

havalar süpper ya bu ibiş inde aklı dışarda aslında . benim olduğu gibi . gezmede yanında yat . sokaklar cıvıl cıvıl , okuldan kaçan öğrenciler heryerde , herkes bıkmış kıştan , kıyafetler renklenmiş , vapurda dışarda oturulabiliyor ! esas mühim mevzu ; herkes , cape town ' dan gelmiş gibi bronzz . tüm İstanbul karar alıp solaryuma gitmiş . abicim bunun cilde zararı yokmudur ya . çok merak ediyorum . gerçi normal güneşinde var ama . amannn ne biliyimm herkes yansınn . faktörrrr lü faktörlü . faktörünü söyle sana kim olduğunu söyliiimm .