Pazar, Aralık 17, 2006

arzuhal *



herşey beni update et diye sinyal veriyor * elektronik herşey * ekrandan sağdan soldan fırtlıyolar * eeee hadi update zamanım geldi ben senin bunalımının geçmesini bekliyemem diyolar sanki bana * inatlaşıyorum onlarla * herseferinde erteliyorum * bir yandan Muse dinliyorum * Thoughts of a dying Atheist * arifane bi şarkı diyorum içimden * sonra bi daha dinliyorum * en son olarak anakronik bi şarkı olduğuna karar verip HIM dinlemeye koyuluyorum * ahizeyi kaldırıp huzur veren bi ses duyuyorum * kedimin ise bencil günü * sırnaşmıyor bana * onu yanıma çekmek için whiskas ocean fish mamasını kullanıyorum * oralı olmuyor * dumdum danda umudu kesiyorum * deyim yerindeyse demek istiyorum ama deyimde aklıma gelmiyor * meyan kökü ne diye sözlüğe bakıyorum * ne saçma dimi * mütecessis günümdeyim ama tektük sakinlik bünyemde mevcudiyetini korumakta * bastıbacak bunalımlara pabuç bırakırmıyım ben * şeker aldım * çiklet aldım bi tane de jiklet aldım * kağıdını açtım * artık mutlusun yazıyordu alizeler gibi esiceksin yazıyordu * bön bön bakma bana Vintage * duydun işte falı *