Perşembe, Aralık 21, 2006

nüktedan *



bi ton yazı var * yazsanızyaaa benim yerime * bi yandan haberlerde kurbanlıkları görüyorum * ağlayasım geliyor * bu bayramı hiç sevmiyorum * hani allahın verdiği canı sadece allah alırdı * daha yeni kesilen sıcak hayvanın etinin kavrulup yenmesi ise ayrı bir konu * aklım almıyor * sakın kimse din bilgisi dersi vermeye kalkmasın * bu benim her canlıya olan saygımdan kaynaklanan sesli düşüncelerim * ben hisleri olan bir canlıyı öldüremem * hayatım boyunca ne kurban kestim * nede kesicem * barınaklarda hayvanları hayata döndürmeye çalışırken diğer yandan gözlerimin içine bakan bir koyunun boğazını kestiremem * nefes aldığım sürece de bu yönde olucam * bizler gibi ; uyuyan , uyanan , acıkan , seven , sevilen , yemek yiyen , doğuran bi hayvanın canını almak bana kalmamış * bu bayram beni o kadar kötü etkiliyor ki artık et bile doğru düzgün yiyemiyorum * her sene dahada artıyor bu *

sıcacık naneli mate çayım * bu süper bişey * nasıl tok tutuyor insanı * sonra okudum ki zaten öyle bir çaymış * fakir halk bu çayı acıkmamak için yanlarında taşırmış * çalışırken enerji verirmiş * mütemadiyen tüketmekte fayda var * sürmenaj kurbanlarına birebir * dilini yakma *


ama bi dakkaaa durun * henüz herşey bitmedi * mate sade gitmez * mantıkmı yoksa çikolata krimizi * Dr Oetker çikolatalı puding gece krizlerinin tek dert ortağı * bazen açarsınız buz dolabını kiiiii süt yoktur * pifff o ne kabustur * ama eğer süt varsa * allahhh * önce tencereye dalarım * petibör bu işin cilası oluyor * blokajları önlemek için tencere ile başbaşa iken evde kimsenin olmaması tercih edilir * cumburlop *