Çarşamba, Aralık 20, 2006

tenakuz *



size bişey diyimmi * ikizler burcu olmak kadar insanı yoran bişey yok * hele bi de yükselen de ikizler * neeee yükselende mi * eyvahlar olsunnn * yandım kızım sen * senin yıldızlar kafayı yemiş * yıldızları bi kanara bırakırsak benim keyfim yerinde * Uranit kadar kendimi güneşe yakın hissetmekteyim * üstteki foto ya aldanmamak lazım * zira herşey müspet yönde seyir halinde * şimdi ikizler burcu ile bu konuya ince bir bağlantı çekmek istedim * bakın şimdi * bi ikizler burcu aynı hafta içinde yok yok aynı gün içinde bi ton duyguyu bünyede barındırabilir * mesela sabah zırladı diyelim ama 2 saat sonra keyfinden yenmez * tabii ben bunu burçlara bağlıyorum ama Arif Verimli hoca ya bi canlı bağlantıya katılıp sormak lazım * vallahi bennnnn burcumunnn maduresiyimmmmmm hocam * bilimsel açıklaması budur * Beyaz hoca her ne kadar burçlar safsata dese de benim tek kurtarıcım ikizler burcu * fena sığınıyorum arkasına * mesela çok dengesizsin diyenlere * aaaa kusura bakmayın inanın ben kronik bir ikizler burcu vakasıyım diyorum *

sizi seviyorum yıldızlarım * yormayın emi beni * uslu uslu durun havada * kaymayın sağa sola * iyi niyetimi süistimal etmeyin *

mini geçmiş buhran notu : burcumun sebep olduğu gelgit günlerinde katlanan eş , dost , aile bireyleri sevgilerimi sunarım * bunun bir daha olmıycak garantisini veremem * maazallahhh *