Cuma, Aralık 29, 2006

never die *




şöyle sağlık ve mutluluk dolu yeni yıl mesajı vermek istemiyorum * aslında gereksiz buluyorum * haaaa derseniz ki pozitif elektrinkk yayma hesabı iyi şeyler söyliyelim * yoksa olcağından değil * bunca yıl mutlu yıllar dedik de oldu mu * hahhaha * tersimden de kalkmadım ama nedir mevzu acep * seneye Tokyo ' da yeni yıla girmek nasip olur inşallahhhh * ya sev ya terk et durumu * şimdiden harajuku moduna girelim *


hediye de istemiyorum * kimseye de hediye almadım zaten * millete bana bişey almayın dedim açık açık * Kurban bayramını sevmememin etkisi yeni yıl heyecanımı da gölgeledi * 2006 yetmezmiş gibi 2007 çıktı başımıza * hadi bakalım * 2006 için çinko plaket vermek istiyorum kendime * mütanasıp dır bence

ama bak * yeni yıldan bişey istememek de önemli bir husus * zira onun benden benim ondan bi beklentim olmamış oluyor * sonradan dargınlık küskünlük olmaz * behemahal beni anlayışla karşılar * bende onu * hayat dan isteklerim olmadığı gibi Noel baba nın işine de hiç karışmam * o kadar ki Türkiye ' de doğmuş polemiğine bile cevabım '' salla gitsin '' oldu * pek muteber bi karakterdir o ayrı *


'' penceresi camcama muaaalllimmm , selam söyle amcana muallimmm , amcan kızını vermezse muallimmmm '' * vay be dedim tam nostalji şarkı * efkar yaptı bu sözler bende * yaktım * yok yokkk bi daha içmem * tamam 2007 gel yüzyüze konuşalım * blogdan olcak işler değil bunlar * hatta sigara bile ikram ederim bak * hem her telden de çalarım * sor bak 2006 ya * o çok sever beni * hep tangırtıyla uyandırırdı beni ama olsun *