Çarşamba, Aralık 27, 2006

tenhalarda menhalarda *





düşük bel jeanlerden mustarip olanlar var mı * takriben 5 senedir dolu dolu hayatımızda * ama gel gör ki gün geçtikçe daha da düşük hatta düştü düşücek bel haline geldi * yahuu oturamıyoruz * heryerde belini çekiştiren hemcinslerim var * tekziplere gerek yok * kabul edin bazen kabus halini alıyor * hele bi yerde otururken * işin komik tarafı artık yüksek bel jean bulmak olay * 1 model üretiliyor veya üretilmiyor * onlarda insanın böğrüne kadar * valla artık bana daral gelmeye başladı * saniyede 50 kere çekiştirmek dışardan çok hoş görünmüyor * hele yere eğilip ayakkabıları bağlamak * hahaha * işte bu tam bi komedi * firikiksiz başarabilene methiye lerimi yollarım *
Yeni yılda bi devingenlik beklentisi içindeyim * biteviyelik nereye kadar * hemiii * tv de güneykutbuna gitmeye kadar veren iki savaş muhabiri görüyorum * vayyyy beee diyorummm * ben mutfaktan su almaya üşeniyorum bazen * adamlar aşmış * olamadım şöyle aerodinamik bi tip * gerçi veletken tescilli bi hiperaktif tim * raporlu hemde * sonradan durulduk * yoksa bende o hızla kutupları boylardım * hem üniversitenin ilk yılları bende savaş muhabiri olma hayalleriyle yanıp tutuşurdum * nasıl idealisttim sormayın gitsin *



ne kutubu yahu * ben şömine başı tadım çekirdek çıtlatıp * kitaplarımı okuyup * dergileri inceleyip * telefonla onu bunu arayıp * sahilde yürüyüşe çıkıp * biletlerime amorti bile çıkmaz geyik ortamlarına ortam hazırlayıp * hazır kekden tiramisu yaparak ama kekini ben yaptım hem tarifinide vermem diye sallayarak * kolajlar ve sözdizimleri yaparak * bunalımı atlatmış sağlıklı TC vatandaşı olarak günlerimi geçirip gitmekteyim * tanyerini bizzat ada rüzgarına karşı karşılarken diğer yandan bi telaşla yeni yılı bekliyorum * vakur bi kişi olma yolunda olduğumu sanmayınız * yıldızkarayel yönünde olacağım *