Perşembe, Aralık 28, 2006

natür mort*



Gazetenin başlığına bakıyorum * Sapık avı diye bir başlık * fırlatıyorum gazeteyi * dakka bir gol bir * ne duyarsızsın diyolarlar * tüm duyarlılıklar sizin olsun diyorum * bu sıra kendimle ilgilenmeliyim diyorum millete * varmayın sağımdan solumdan * otokritikler yapıyorum * yokkk 2007 geyiğine değil * öylesine * bakalım ne durumdayım diye * yapmış olduğum otokritikte yanlı davrandığım için vazgeçiyorum * bi steteskop olsa da kalbimi dinlesem bakalım o ne yapıyor diye düşünüyorum * kalbim seviyormu beni acaba * dumdum mırrrrr diyor * bende seni diyorum * yalnız olmadığımı hatırlatıyor bana * şimdi anlıyorum '' bir kedim bile yok anlıyorrmusun '' şarkısının niye yazıldığını * vallahi daha önce düşünmemiştim *

şapkalarım ve eldivenlerimle sürüp sürüştürüp hava alıyorum * onlara çok iyi bakarım * iyi saklarım * Almanya tam bir vintage eldiven cenneti * Fransa filan hikaye yani * Almanya da kenarda köşede çok farklı eldivenler var * dantel ve ince eldivenlerin saklanması zordur * bu yüzden bulmak da zordur * ama bulunca ballı kaymak olur * eldivenlerimi jeanlerle giymeyi tercih ederim * ama gerektiğinde klasikle de çok hoş durabilir * karda kışda ne ayak diyceksiniz * ama bana hep bayram * muaf tutun beni akıl kümelerinden * hadi taktım şapkamı , eldivenimi - çantamı da ön koluma astım * böyle çanta tutmaya öğretmen tutuşu derler * hadi herkes kendi yoluna o zaman *