Perşembe, Haziran 07, 2007

ifil ifil ekselans *


yağmur o biçim * yağmura sevinmelimiyim bilmiyorum * bikinilerim ve güneş kremlerimi geri istiyorum * son kaç senedir saymadım ama Haziran da bir coşma söz konusu * o zaman evde köpük banyosu en ideal şey *

bi çok şey yapıyorum * sonra o yaptıklarımı yolluyorum * böyle güzel bir hayat akışım var şimdilik*


yaklaşık 1 sepet cevizi yedikten sonra yanlışlıkla star tv yi açtım * Miss Turkey in güzel kızları vardı * tanrım ben o kadar cevizi ne yapıcaktım * artık çok geçti yemiştim* gaza gelip 2 saat yürüdüm * bana ne oluyorsa * bu arada dikkatimi çekti artık sarışın kız almıyolar pek güzellik yarışmalarına * röfleli filanda yok * artık insanları gözü yoruldu yapaylıktan * dünya daki güzellik yarışmalarında da bir esmer arama durumu söz konusu * esmerler son yıllar oldukça IN * dizi ve filmlerde de öyle * dikkat edin bak baş rol hep kumral ve esmerlerde * röfleyi geç doğal sarışınlık bile insanı dinamik göstermiyor * tanrım iyi ki kendi rengime dönüş yapmışım * o bir 26 yaş bunalımıydı yapmıştık zamanında * gençlik hatası * illa her rengi denemeden ölmek istemiyorum geyiği *


bütün dişiler light ürünler peşinde * malum yaz geldi* Cincır 'da formunu korumalı * Miss Turkey kamp görüntülerini orda gördü * 1.84 lük kızda kolum kadar bacak nasıl oluyor onu enine boyuna masaya yatırıcaz * bu insanoğlu hiç lazanya yemedi mi * kumpirin üstüne mayonez abandırtmadı mı * soslu fıstığı kucağına alıp kusana kadar pes etmediği olmadımı * pringles alıp bira ile allah yarattı demeden saldıray yapmadı mı *
 
bizim kızlara haber salmayılım * zira hepimiz kendimizi zayıf sanıyorduk * Uğurkan Erez ve kolum kadar bacağı olan Miss Turkey adaylarını hiçbir kıskançlık güdmeden burdan selamlıyorum !!