Salı, Haziran 05, 2007

sürrealist ruhbozumları *


hava kapalı * oysa sabah yüzümü denizden yıkamak istiyordum tuzlu tuzlu * yüzüp bir yandanda çapak temizlemek * dünden beri dalıp gidiyorum * gece yarısı aklıma bişeyler geliyor kalkıp hemen not alıyorum * sabaha not defterim dolmuş oluyor * bu işe bir son vermem lazım * çünkü uykum çok bölünüyor *

kendimi oyalıycak saçma şeyler buluyorum * erik suyu gibi * nesi saçma demeyin * erik suyu yapmak bence çok garip ve gereksiz * ama bugün pek iyi olduğum söylenemez * uyumam lazım galiba



çok yiyorsun ama şişmiyorsun diyolar bana sinir oluyorum * bunu diyen de hergün mangalda bir inek yiyen bir aile * onlarla sabırla tekrar tekrar anlatıyorum * ben hayvan eti tüketmiyorum * ölü hücre vücuduma sokmuyorum * bu yüzden sucuk tava mava veya mangalda ölümüne bonfile takıntılarım yok * et yemediğim için hem kendimi hantal hissetmiyorum hem kalp sağlığımı koruyorum * ayrıca hem miss gibi kokuyorum * evet evet hayvan arkadaşlarımızın etini yemiyenler bebek gibi kokar *
 
bunun yerine çok sık yiyorum * bir öğün mutlaka Nesfit yiyorum *
akşam 7 den sonra ağzıma birşey koymuyorum *
akşam yemek saatlerimi ona göre ayarlıyorum * eğer geç yenicekse ben izin isteyip erken yiyorum *
akşam şarap içiceksem gündüz ekmek dilimlerimi kaldırıyorum *
dut ve kayısıyı sayıyla yiyorum * ama kiraza acımıyorum *
tatlı yiyceksem akşama yakın saatler seçmem * kekleri kepek unu ve zeytinyağı ile yapıyorum *
7 'ye kadar herşeyi yiyorum aslında * şimdi havalar geç kararıyor ya * millet 9,5 gibi akşam yemeğine oturuyor * 10 a kadar yemek ve mangal o biçim * sonra 11' de uyku * sonra gelsin hastane yolları *