Çarşamba, Haziran 06, 2007

tiril tiril - tarafımdan*


burada gök gürlüyor * nasıl sakinlik dolu birgün anlatamam * böylesine bir sakinliği Arctic Monkeys' in favotite worst nightmare albümü ile altüst etmek istiyorum * bir yandan dikiş dikiyorum * bebe yaka, kısa , tek düğme vintage ceketi bitirdim * fosforlu pembe punk broş ile birleştirtim * tam tezat yarattım * altina Conbipel jean babetlerle hoş duracağını tahmin ediyorum * Trucco dollface makraj serisinde ki
yeşil tonları ile cuk oturur
bunu henüz yapım aşamasında çekmiştim * zaman zaman vazgeçme nöbetleri geçirsemde yılmadım * bunu kendime yaptım * ama diğer yaptığım etekler ve çantalar ve broşları kendime yapmıyorum * onları eşe dosta satıp gelirini tamamen sokak kedilerinin bakımı için kullanıcam * bunun yanında bonus veteriner bir kankaya ihtiyacım var galiba *
 
not : bu blogda ki matchler başka sayfalarda kullanılamaz * veya başka dergilerde ki arkadaşlar tarafından konsept çalınarak uygulanamaz yazsam kaç yazar *