Salı, Temmuz 10, 2007

mind out of balance *



sakız görünümlü broşlarım * bunu neden yaptım biliyormusunuz * tshirte sakız yapıştırılmış görüntüsü versin diye * biri size sinir olup gelip sakızını tshirtünüze yapıştırmış gibi * ismi angry chewinggum * bu broşların satışından elde edeceğim tüm gelir yine sokak kedilerine ulaşıcak*



yan gelip yattığımı sanıyorsanız %100 yanılıyorsunuz * dün gece rüyamda ; Adrian Brody ile Cala Gonone 'den kalkan teknelerle Sardunya koylarını geziyorduk * Al Tonnodi ' de şarap içip geyik yapıyorduk * nasıl kahkahalar ama *


doğmayı yeni öğrenmiş bir güneşin heyecanı var hergün içimde * sabahı zor ediyorum * uyanmak istiyorum güne * güzel şarkılar eşlik ediyor bana * güzel yazılar * güzel dosyalar * güzel fotoğraflar * hayatla beslenme telaşım dolanıyor ortalıkta * bazen geri çekilip bu telaşımı izlemeye bayılıyorum *