Pazartesi, Temmuz 09, 2007

yerçekimsiz vaziyet planı *


Pinhani ile uyandım güne * camımı açınca kocaman olmuş kayısıları gördüm dalında * yoğun bir Arjantin kahvesi * kediler beslendi * yeni misafirimiz sincap kardeş için fındık fıstık konuldu ağaca *
tasarlamak çok güzel * hele eski olunca * hele en sevdiğim dönemler oluncaaa * hele kadın olunca * o kadar keyif alıyorum ki


tertip düzen komitesi baskınlarına karşı odamı her daim olması gereken hanım hanımcık düzen içerisinde tutmaya çalışıyorum * ama sonra bakıyorum bu ben değilim * ben ve düzen beraber bi boka yaramıyoruz * ne ben verimli oluyorum ne düzen * dağıtmak ve bu kaos içinde bişeyler bulmak bence sanatın taa kendisi * açıkcası ben düzen içinde kendim olamıyorum * işin içinde bir zorlama var *


eski dergiler eğer çok özelse onlar asla atılmaz * derginin özeli olur mu demeyin * bal gibi olur * ansiklopedi gibi saklarsın hatta * en güzel deco fotoları burda *


deco demişken bu kitaba göz atmanızı öneriyorum * country tarzı sevenler özellikle aklını başına alsın bunu edinsin * internetten istiyebilirsiniz * şimdi evlerde minimalist akımı var malum * her yer aynı * duvara plazma ve ofis gibi minimalist salonlar * lineadecor minimalist mutfaklar * bütün evler aynı oldu * anlamakta güçlük çekiyorum * insan yaşadığı yere kendinden bişeyler katmaz mı * siz sıkılmadımız mı aynı tip evlerden *

jarse kumaşlar bu yaz süper * bunu değerlendirin * indirim manyağı olmayın * dükkanlara saldırmayın * kendiniz dikin ve ya diktirin * kumaşçılar birer cevher * benim gibi bir tane ada elbisesi dikin !