Perşembe, Temmuz 12, 2007

uyur yazar *


Murathan Mungan' ın yüksek topukları aklımıza geldi bu gece * konumuz kadınlardı * hepimizin ortak fikri ;Murathan Mungan' ın kadınları çok iyi analiz ettiği yönündeydi * yıllar önce okuduğumuz bu kalın kitap hepimizin beyninde yer etmişti * çünkü ,çok EVETTTT dedirtmişti hepimize * erkeklerin anlaması zordur * iki kadın arasında ki o elektriklenmeyi erkekler anlıyamaz * akıllarına gelmez * hatta 40 yıl düşünseler akıllarına gelmez * çok güldüm ! *
ama bi dakka durrrrrr *

erkekler çok ince düşünmez * bir konu hariç * aileleri * tanrım * işte o zaman kaplan kesiliyorlar * nasıl ayrıntıcı oluyorlar * nasıl ince fikirler üretiyorlar * beyinlerini tam gaz kullanıyorlar * yaşasın anneler ve oğulları arasında ki o ulu aşk *


sahaf dan gelen geç kalmış doğumgünü hediyelerim * doğru ya ben bir yaş daha yaşlanmıştım * ne kadar yaşıycam acaba * hayat ne garippp * oyyy oyy nasıl felsefe yapasım var * Onur nerdesin * felsefe olayını bana bırakma * yoksa katlederim *
şimdi gidiyorum *gelicem * bekle