Cumartesi, Ocak 26, 2008

bu ne senkron , ne celal !





bir ton kağıt *
bir ton kablo *
bir ton foto *
bir ton karalama *
bir ton kolaj *
bir ton cd *
bir ton arşiv *
bir ton minik konulara ayrılmış not defterleri *
odam karmakarışık *
aradığım herşeyi hemen bulamamak bir serüven halini alıyor *
çantam daha beter *
ciklet * selpak * su * captain black * gözlük * not defteri * ruj * loccitane el kremim * ıslak mendil * anahtar * telefon * foto makina * fişler * cüzdan * çantanın dibinde sırra kadem basan bozuk paralar * çantanın kumaşına isleyen simit susamları * açık unutulmuş ve bayatlamış etiform * pili bitmiş ipod *
elimi attığımda aradığıma kolay ulaşamıyorum !
telefon çaldığında; elimi çanyata soktuğumda , elime gelen kırılmış sigara parçası beni şaşırtmıyor *
açık unutulmuş rujun içine parmağımı soktuğum olur !
bunlar beni şoke etmez !!!!
'' ben böyleyim '' lafına sığınırım ***





perdeleri açtım * deniz bugün lacivert *
ne alaka * bazen mavi oluyor * bazen yeşil * bezen lacivert *
hangisinin daha çok huzur verdiği konusunda karar veremiyorum !
hem bana ne * renk oyunu yapmanın alemi yok ! *
*
azalmış olan peynirli krakerlerimin Dumdum tarafından yendiğini farkettim *
hatta depolamış *
koltuğun altına bir ki tane yedek kraker saklamış kendine *
onları bulmamam için verdiği savaş görülmeye değerdi *




kırmızıııı şirinem*
huuuuuu *