Pazartesi, Ocak 21, 2008

oksitlenip yapıştık geçmişe * ilerle lütfen !




herşey yolunda şu sıra * hemen döndüm *
tahtaya vur , taşa vur neye vurursan vur *
*
*
bazen sadece yazmak istiyorum *
bazen sadece foto koyup uzamak istiyorum blogdan *
bazen ikisini birden yapmak istiyorum *
bazen koyduğum fotoğraftan alakasız şeyler yazıyorum *
başlık ise herşeyden bağımsız takılıyor *
bu karmaşıklığı yaratmayı seviyorum *
kişilik bölünmelerimi hesaplamak için hesap makinasına ihtiyaç duyuyorum bazen !!!



saçlarım uzadıkça arap saçına dönüyor *
tiftik keçisi gibi *
ama ben artık darmadağan seviyorum *
Tan Sağtürk ' ün eski halinin dişi versiyonu olma yolundayım *
eskiden fön ve dümdüz saçlar benim için olmazsa olmazlardı *
büyüdükçe kafamın içinin yanında dışı da değişti*
öyle kuş yuvası şeklinde dışarı çıkmak artık beni rahatsız etmiyor *




mor - mor - mosmor !
bi ŞU güzellikler eksik !!!!
kadroyu tamamlamak lazım *