Çarşamba, Ocak 23, 2008

rutince bu günümü katladım ikiye * uçak yaptım !




selam blog !
napıyosun * haberler sende diyorsun içinden farkındayım *
yok olm , tamamen sıradan bir gün *
action yok * malzeme yok *
ama söylemek istediklerim tabii ki var *
mesela rüya gördüm yine :
ahhahah sorma * BURDA geçiyordu konu * ben avanak Rapunzel * dolanıyorum o şatodan bu şatoya *
rüya ya *
sallamasyon !!!



sabah ve öğle saatlerinde televizyonu açmanın imkanı yok *
bütün programlar aynı *
kayıp aranıyor *
13 yaşında ki kızlar evden kaçıyor ve bu programlar kızları geri alıyor *
tamam iyi hoş *
ama bu tv programlarının işi mi ?
bu ülkede kayıplar neden bulunamıyor ?
bu programlar olmadan önce insanlar ne yapıyordu ?*
polis ve jandarma dururken bu görevi niye tv programları üstleniyor *
13 yaşında kızlar kaçırılıyor ve bu hayati önem arz eden hassas konular bir programın sorumluluğuna veriliyor *
garip ama çok garip *
sadece bunlar mı ?
HAYIRRR
ikinci dikkati çeken nokta ise bu varoş kadınlarının azma konusu *
evet evet azmışlar *
3 - 4 koca değiştirmeler *
her adamdan minimum 3 çocuk yapıyorlar *
daha kocasını boşamadan yeni sevgili bulmalar , dost hayatı yaşamalar *
şehirli ve fırlama kadınlara 10 basıp ceplerinden çıkartırlar *
kedileri toplayıp kısırlaştırdıkları gibi bu tür kadınları da kısırlaştırmalılar


tv ' yi bir kenara bırakalım şimdi *
daha fazla sinirimi bozmıyım *
bu konulara girince bir 3 saat birilerine konuşma gereği duyuyorum *
bazen uydu bir rüzgarla kapanıyor * bizim kanallara kalıyorum * çılgın bir rüzgarı var buranın * herşey kilitleniyor !
o zaman kitaplar imdada yetişiyor *


Vintage ayakkabılar !
çantasını bile buldum *
RUBY LANE ' e bakmak istersen !!!!