Pazar, Mayıs 25, 2008

denim * anlaşılmayan kumaş huzmesi



kafanın tonla karmaşacası *
ve havalar !
yaz geldi ama ben buna hazır değildim *
hem ruhen hem bedenen *
yadırgadım *
istemedim önce *
ilk defa güneşi istemedim *
sıcaklar ateş söküğü gibi gelicek * bu gerçeğe alışmam lazım !
bu gel gitler beni yeni denemelere ittiriyor *
evet evet resmen arkamdan itekliyor biri *
ellerim çalışıyor *
hoş , ben ellerimi hep makasa benzetirim ama bazen böyle yenilikler peşinde koşan parmaklar halini alıyor *
benden bağımsızlar sanki *
ellerimmmm ; kendi bağımsızlığını ilan edeli çok oldu *
diğer parçalarım yaz uykusu molasında (kavgasız/gürültüsüz)
şimdilik sadece ;ellerim gözümün önünde olsun !
ortaya bişeyler çıkarsınlar *
mesela straplez jean bir elbise olsun *
tamamdır içseslerimi duyduğum *
dokunduğum *
keyif aldığım *
*
*
*
şimdi uyumayı denemeliyim *
didişik düzende rüyalar görmeliyim !