Cumartesi, Mayıs 31, 2008

piksel piksel basaraktan *


ütü yapmayı sevmiyorum *
seveni de sevmiyorum *
her türlü ütüyü sevmiyorum *
ama turkuaz ayakkabıyı çok seviyorum !

Black jelly shoes *
Brezilya' lılar ; popoları,kahve ve kakao dışında ilk defa bi işe yaradılar : jelly shoes !
2 de bir ayaklarımı çekiyorum !
2 de bir !
renk ve cinsiyet ayrımı gözetmiyorum !
19 mayıs gösterilerinden çıkmış bu pisi pisi tellendirmesi dünyanın en rahat ayakkabısı *
ama ben rahat insan değilim *
huzursuzum *
mesela çizimleri illa keçeli kalemle yapmalıyım ama bazen sulubuya *
sendeler mi acep kalemim diye düşünürüm !ya :
fırçama kramp girse !!!!

Fabio Cannavaro !
hemşerim sayılır yamacımdan !
yere düşmesin diye delikli ve bit topuklu jelly ayakkabılar ile beline destek veriyorum !
aynı kadraj içinde beline kuvvet Fabio diyorum !
*
*
artık siyah oje sürmeye ara verdim * malum siyah oje el ve ayak fotoları çekmeye başlayan arkadaşlar türedi * evet BİREBİR minyatür vintagebiscuitler !oysa olay ojenin rengi ve ya birebir çalınan pozlar benzerliği değil ....
ben burdan bas bas kendiniz olun diye böğrünürken demek kimseye bişey anlatamamışım !kendiniz olun evladım * evet evet kendiniz !
keramet oje rengi değil ! elini ayağını çekmek değil !
anlatacak şeyleri olan insanları çok seviyorum *
fotoğrafa kompozisyon katan *
yoruma açık kelime oyunları yapan
ve dediğim gibi anlatacak şeyi olan insanları seviyorum !
siktir et benim ojemi ,elimi ,ayağımı
yeter ki kendin ol !

aşk yok ! saçım uzun ama adım Rapunzel değil *
saçıma tırmanarak yanıma gelmeye çalışan henüz yok !
pamuk prens yok ! tadilatta kalbimin beyaz şatoları !
çok masal dinledim ben blog ** ondan bu prensli ve şatolu cümleler !!!
önü fiyonklu prenses ayakkabısı giymem benim bir prenses olacağım anlamına gelmez *
zaten cam ayakkabıya girmez ayağım !