Çarşamba, Mayıs 28, 2008

muhayyerkürdi makamında *



gelincikler elde *
şöyle Şile yoluna doğru *
sabahın körü *
yorucu bir gün *
çalışmaktan keyif aldığım ekip * ve takrar beraber çalışmak !
dış mekan ve uykulu gözler *
termos çay ve marlboro lights !
eti negro yu çaya batıran kızları yan gözle süzüyorum *
yemiycem diyorum içimden *
2 paket negro yu çaya içine düşürmeden yiyorlar *
ohaa diyorum !
ben olsam kesin bi tanesini eritip düşürürdüm *
büsküütü çayın içinde tutma çe çıkartma timing im berbat *
stress olurum *
başkası çaya bandurunca da stress olurum *
en iyisi 'kıtlama free style ' büsküüt takılmak ! ohhh yaşasın temiz çay !
*
*
Gülben Ergen 'in Ege Çubukçu ile yaptığı şu ;' Avrupa görecek biziiiiii bastır sırala golleriiiiii ' gibi kreş çocuklarının algılama kapasitesine göre hazırlanmış şarkı karşısında kafamı kuma gömmek istiyorum * Milli Takım marşıymış * fantazi pop ve rapselleşememiş bir garip sesler topluluğu * inanılmaz ! böyle olacaktı Efes Pilsen *
*
*
Rufus Wainright'ı canlı izliycek olmanın dudağımda bıraktığı yandan gülme şekli !
*
*
ama kesmez *
aslında aklımda başka şeyler var !
tepinmek gibi !
Türkiye 'ye gelmiyceklerini yüzlerce kez dile getirseler bile bu benim bu davadan döneceğim anlamına gelmez *
Serj Tankian tour program ın didik didik edilecektir !
*
*
Ahhhh ne çok dinlemişim bu nameyi Chop Suey !
Forsaken me in your hearttttt
Forsaken meeeeeeeee