Perşembe, Şubat 26, 2009

içmesini bilmez yavrum gülüm Katinam*


-Televizyonda Dido reklamlarından nefret ediyorum.Dodisi gelene kafa atma isteği!Sinir sistemimi hoplatıyor!Bi de Exper reklamı var ki kafamı yastıkların altına sokup,ömür boyu ordan çıkmamak istiyorum !
-
-Doğan Cüceloğlu,konuşması sırasında şöyle der ;''Türk kadını kendiyle göz göze konuşan erkekler görmek istiyor.''
-
-Ben artık Murat'ı sevmeye başladım.Daha önce çok yazdım hakkında ama Comedya da ki sempatik hallerinden dolayı böyle bir sıcaklık duydum kendisine ! Kafa çocuk gibi duruyor ama gitarı eline almama şartıyla!
-
-Erin Cooks'da rastladığım şu cookie setine bayıldım!
-
-Mağazalarda,soyunma kabininin orda dışarda ki aynada sağını solunu keserken,yardımcı olmaya çalışan bayana açıklama yapma ihtiyacı duyma olayına hastayım!''Ayy bi iki kilo fazla var da ondan olmadı'' !
-
-Sahte doldurma parfüm kullanan erkeklere de kafa atmak istiyorum yüksek müsadenizle.Yahu zaten bir tane kozmetik malzemeniz var: parfüm!Onu da sahte almayın kuzum.Ya tamam bu parfümler sıkıldıktan sonra ilk yarım saat normal kokuyor ama sonra sidik kokusuna dönüşüyor!Onları kullanacağınıza hiç/bi/şey sürmeyin.Yemin ediyorum Hacışakir daha güzel kokuyor.
Ortaokulda,beden eğitimi dersinden sonra soyunma odasında ki ter kokusuyla karışmış deodorant smelling misali******




Bi çok yerde de kullanılmış nadide Soviet tshirt *
Şanslı bir tshirttür kendisi
ama en çok Kenan Doğulu'ya bu klipte yakışmıştır kendisi ! !


 Ressamların yüzde 80'inin kedi resmi olduğunu düşünürsek kedilerin yaratan insanlara ilham verdiği kanısına varabilir miyiz?
Nobeli alan her yazarın kedisi ve kedileri olduğu gibi.
puf montlara devammmm!
kendiliğinden eldiveni olan bir mont tasarlama hayalim uzun yıllardır kafamda uçuşmakta!
ama nasıl
perilerimin kafama üşüşmemsini bekliyorum !


 
belediye başkan adayları konuşuyor;
taşları konuşuyor
yolları
duvarları
suları
parkları
ama sokaklarda aç dolaşan canlıları neden ağızlarına almaktan korkuyorlar ?
yüzleşmek acıdır dostum!



TIK mi yok?o zaman TIKla!
önce sese sonra kıcırcık saçlara kurban!
kefilim ha!


Tarih tekerrür etmez , etse haberim olurdu !