Salı, Şubat 24, 2009

oy dingala dingala.kömür de koydum mangala*

- İnternete video yüklemek için tüm konser boyunca elinde camle dolanıp kolu felç olan denyoları anlamaya çalışıyorum.Neden? diye ;neden bi insan konserden keyif almak yerine kolu felç olana kadar çekim yapar?İnternete konser görüntüsünü koyunca ne oluyor?İnternet bağımlılığı ve kendini internette bi şeyler üretiyor hissettikleri için mi?
-
-''Ne kadar kazanıyorsun?maaşın nedir?standartların nedir?''diye sorular soran adamın bi sonra ki basamağı borç istemektir. unutmayın.Aşka gelip fedakar sevgili rollerinde yelkenleri koyverip hemen paraları dökülüp saçılmayın !Ayrıca msnde filan demişse bunu kayıt altına alın sonra ''aaa ben öyle mi dedim,aaa ben şaka yaptım'' falan diyebilir.Zaman kötü kollayın dötü!
-
-Her türlü kağıt mendile selpak demenin dayanılmaz hafifliği!
-
-Türk filmlerinde,kapıda son kez arkasına dönüp vurucu bakışı yapan kadın rollerinin birinde oynamak isterdim ! 8 dalda da Oskarı aldırdım !
-
-Dün gece bi programa konuk olan Ürolog H.Hattat şöyle dedi;
'' 10 kadından 8'i aldatmaya hazır!''
Aslanlarım benimmmmmmm be
yürüyün beeeeeeeeee
-
-1 dolar 20centin bile yok adamım niye kendini böyle farklı yansıtmaya çalışıyosun sanal alemde? visiual art director-visual designer diye sallama orda burda yemezler!
(Holivudun1 dolar20sentini sevgi ve saygiyla aniyorum)
-
-Türk yemek gurme programlarında ki şu lafın hastasıyım;
''naif bir lezzeti ve rayihası var''


Amsterdam -''Sahne-Styling-ışık ve kıyafet renk ayarı'' workshop!
Konu oldukça kapsamlı aslında zaman göz ününde bulundurulursa *
projeler aylar öncesinde teslim edilmiş ama fazla olasılık verilmiyordu davet için *
Hakan hazır mısın?:)


Verecen cümbüşü yakaya,
lacivert çizgileri serpiştiricen kenarlarına,
inan tadından yinmez !



Tupperware'den çeyiz düzmek diye bir tabirle ben bi kaç öncesinde tanıştım
daha doğrusu duydum ;
'Kalite göstergesiymiş,her kızın çeyizinde dandik plastikler değil anıyla şanıyla Tupperware olmalıymış,kaynanaya görümceye kapak olsun niyetine de kullanılabilinirmiş' falan fıstıkkk diye gelişen paralı gün ve dolar günü dedikoduları !
oysa ben ucuz iç içe geçmeli cam saklama kaplarımı daha çok seviyorum! yaşasın cam*





Zaten havalar soğuk bir de delikli çorap giydirip yumurtalıklarımızı mı üşüttürceksin' dediğinizi duyar gibiyim !
-
yahu bi cümle kurdum ama aklıma yatmayan iki laf var
birincisi;
Soğuktan yumurtalık üşütüp çocuğunun olmaması şehir efsanesi .
ikincisi ise ''dediğinizi ve sorduğunuzu duyar gibiyim'' lafı
ulan nerden biliyosun sorduğumu ?
Bu nasıl bir yaman ve yaban çelişki anne?
Biz Türklerin beyin okuma teknikleri bu kadar gelişti diyorum !
*
*
Ha bu arada;çorabın envai rengini Topshop'da bulabilirsiniz .Giydikçe ve kıçınız dondukça beni hatırlayın .saygılarımla




Çadırımın üstüne TIK dedi damladı;


Tilly and the wall
Yalvaç Ural bilmecelerinden daha karmaşık şarkı sözlerine doğru mu gidiyorlar yoksa?


luv yu!
sevdiklerim üstüne alınsın !