Pazartesi, Şubat 23, 2009

sto mettendo un caffe per te!



-'Dude Where's my car' ,Oscara aday olmağı günden itibaren Oscar'la ilişkimi kesmiştim o yüzden pek ilgimi çekmiyor artık !
-
-Kırmızı halı elbiselerini eleştirmeden nalları dikersem gözüm açık gidicem Blög!
Olmuş/olmamış/ı-ıhhh şurası olmamışş/aa çok rüküş..vs
''Anasını satiiimm herkes herşeyin uzmanı olmuş,ben susıyım en iyisi ''der ülkemizin en iyi tasarımcılarından ve yakın arkadaşım H.Y!
-
-''ON TU TRI FORooo leydiyizzz and centilmini ''diye evimize güneş misali doğan İborottishow ve ''Bu Guiza uçkuruna düşkün bir oğlan'' diyen Ahmet Çakarlı Telegol'u izledikten sonra üstüne cila olarak Oscar yapasım vardı !
-
-Oysa ben de sıra sıra ödül alan filmler hakkında bir sinematografik post yazmak isterdim Blöga ! Recep İvedik izlemiyorum yemin ediyorum bakın bütün oscarlı filmlere hakimim izlenimi vermeyi isterdim !Artık bi başka Oscara!
-
-Bi ara Angelina Jolie'yi gördüm.karı her ay düzenli olarak doğurup nasıl bu kadar zayıf kalabiliyor diye şişim şişim şişindim evde .
Oscar benim için bitmiştir
Daha da gelmem halıya(Bu lafi daha önce kullanmayıp hakkımı bu güne saklamıştım )







Son zamanlar o kadar güzel müzikler dinledim ki *
O kadar güzel performanslar izledim ki keyfimin yerine geldiği kanısına vardım ! kanısına vardık !
sanırım benim ruh halimin güzel müzikle çok yakından alakası var lakin ben gece mekana değil müziğe çıkan insanımdır *
Taksim artık Tünel'den ibaret oldu bizim için (Ralf'in evinin konumundan dolayı) ve sevdiğimiz yerlerin yanyana olmasından dolayı .
Bunun dışında;
Karga,Buddha ve Trip haftanın çoğu günü uğrak yerim(-iz).
eee benim evime çok yakınlık mesafesinin etkisi büyük bunda yoksa çok üşenebilirdim !
Güzel müzikler ve geceler ardı ardına geliyor:
Cumartesi;Karga'da 80's gecesi var iken Trip'de Ponk Fonk var.(Daha önceki ponk fonklar çok eğlenceliydi)





Erkeklere fuları çok yakıştırıyorum *
Ama salon erkeği modunda değil;fuları salaşla formlamak benim beğeni rotam !
İtalyan erkekleri gündelik yaşamlarında çok kullanır hatta fular bazıları için o kadar önemlidir ki 'illa fularım ve çorabım takım olmalı' takıntısı olanlar vardır !
Hınca.l Ulu.ç gibi boyun sarkmalarını saklamak amacıyla da kullanılıyor tabi bir yaş üstünde !
Şu sıralar Okan Bayülgen kullanıyor sıklıkla * Artık kaç programdır giydiği saymadığım siyah kazağından fırsat buldukça salaş bir ceket,boynunda fuları ve küçük parmağına taktığı yüzükle gözüme hoş gelen bir tarz yakaladığını düşünüyorum !(çok sever çok sayarım kendisini)!
-
Yukarda göze çarpan dergi yaprakları yine erkek sayısı olarak sürülmüştü ! Yana kesit fulardan kocaman papyon yapma fikri süpermiş oysa !




Havalar buz *
Evde kedi ısıtması iyi oluyor ama dışarda kar etmiyor *
AAA bu kışı kalın kalın giyinmeden atlattım diyorken zulalar dün itibariyle açıldı !


Siyah,beyaz ve lacivert erkek ceketlerini çok kullanıyorum son 5 aydır !
'Çift kutup' deriz biz buna mesleki dilde *
Fenimite araç gereci olan elbise ve etek üzerine rahatlıkla erkek mağazalarından alınmış ceketleri giyebilirsiniz !Lakin bağyan mağazlarında ki ceketlerin kesimleri benim kafamda ki duruşu sağlamıyor !

 
giriş ve gelişme bölümleri parçaların her yanına dağıldığı için doyum olmuyor elemanlara !
Bu blögu;
Serin ve kuru yerde muhafaza ediniz!