Cuma, Mayıs 08, 2009

çabuk yaz bloğu/boşuna akmasın*











-Damak ünsüzleri : g,ğ,k,y dörtlüsünden elektrik alıyorum!
-
-Adabım.muaşeret , ya senin ki?
-
-Yaprak sarma olsa lüp lüp atsam ! biri yapsın bana,nasıl insansınız siz ?Dışarda yapıyolar ama kafam kadar onlar,öyle istemiyorum ben !Yemek bloğu olan bir arkadaş bana yapıp kargolasın lütfen ona kokulu öpücük yollıycam !!!!
-
-İspanyol paça pantul en çok Tarık Akan'a yakışır.Mantar dolgu topuk ayakkabı en çok Gülşen Bubikoğlu'na yakışır.
-
-Hande Yener'e burdan tonla eleştiri yapıp,şimdi şu Narsist şarkısını beğendim desem kafama bi şey fırlatır mısınız?''bakıyorum sana uzaktan,yangın mısın salgın mısın?'' diyor ya ha işte o çok mühim bi laf !!!sevin o lafı !
-
-H.ıncal Uluç ve H.akan Şükür gibi omuzlarına V yakalı kazak adamlar nasıl ana kuzusu duruyor ! terleyince sırtlarına havlu koyasım geliyor uzaktan!'terli terli su içmeee evladım' demek de geliyor!
-
-Çitos dan bedava çitos çıktı,,,,koladan bedava kola çıktı,,,, max çubuğundan bedava max çıktı ! nasıl hayat bu ya?





Bahar geldi
hala erik yemedim
kiraz yedim ama erik yemedim
erik yemedim
tuza da bandırmadım doğal olarak
size ne dimi tüm bunlardan !
bence de!


Berlin bunu beğendi*
askeri ateşe mi olmak istediler ne?





''Bizim kız çekik gözlüleri sever ona bu dergiyi alıyım'' diyen güzel insan Nigar'a mag desteğinden dolayı teşekkürlerimi fırlatırım !
salyalarını sil baktıktan sonra !



'Var ya aşkını dağlara yazarım/var ya gözümü kırpmam yakarım' gibi şarkılarla hallihamur olduğumuzdan dolayı mıdır nedir bi duygusal ve aşk böceği milletizdir biz.
Sevgililer gününe özel kalpli özel Yataş nevresim takımlarını bile silip süpüren bir milletiz.Sapıklar!
Herneyse ne diyodum
Serdar Ortaç gibi halkın nabzını tutup,politik badi tasarımlarını arada kaleme almak lazım .
Çok pis nabız tutarım!







Yeni eve taşınmış or evlenmiş bir arkadaşınıza, ilk giderken ki o hediye seçma sancısı ne boktanbir sancıdır .
Sırf o hediye sancısından dolayı gitmediğim arkadaşlarım var .
Gitmeyince bu sefer gitmeye utanıyosun.
vakit geçmiş ve zaman aşımına uğruyor.
Şimdi yaz geliyor yine bi posta patır patır evlenecek
ulan bi durun
her yaz evlenmek zorunda mısınız?




Haftaya yanına oduncu gömleği almazsan sevinirim!




öyle içli musiki cemiyeti
öyle dokunaklı
ağlıycam şimdi,yemin ederim!







Karışık
Değişik
ve
biraz da benim gibisin netekim!