Pazartesi, Mayıs 04, 2009

Sono circa le dieci*









-Şemsiye bazı durumlarda açılmaz!
-'Kızlar kızlar ölem mi?'hala bazen dilime dolanır!
-Tenefüste tahtaya resim yapan öğrenci oldum hep!
-8 virgül 9 büyüklüğünde depremler de atlattı kalbim!
-Digi digi digitürkler mutlu mesud aileler paketim 9.95 !
-Araba anahtarı ile kulak karıştıran türk erkeğini hep çok yaratıcı buldum !
-1001 gün masallarımda vardı benim!
-Yaşım ilerledikçe çamaşır suyu çok çekici gelmeye başladı!
-''Oldi hayli zamanlar görmedum sevduğumu''yi duyunca gözler sulandı lan !Böylede duygusal ve içliyim !
-Muhallebi çocuuu lafını hep çok sevdim !
-Büyüyünce Monica Bellüçi olcam!




tv de
cıbıl cıbıl kızlar,parlak erkekler ellerinde ice tealerle koşturmaya başlatınca anlarım ki yaz harbiden geldi gelecek!
bitki çayı reklamlarının yerini hopppp kafaya dikilen kutu içecekler alır!
Nesfit reklamları artar *
Selüüüüit reklamları hortlar *
Magnum yalayan seksi bir kadın belirir !
Magnum yalanmaya başlayınca olay kesinlik kazanmıştır!
yaz geldi,gelecek ve gelmiştir!


Vintage duvar ve masa saatlerini kollekte etmek oldukça zorlaşıyor çünkü artık yanlarına salavatla varılır duruma geldi !
Kol saatleri daha uygun !
Ha bu arada
kol saatine bakmak için kolunu silkeleyen kadınların hastasıyım .
O saat asla düz durmaz,bol bırakılır
ki biri saat sorunca kolunu sallaya sallaya/silkeleye silkeleye saate bakabilsin.



bu ülkede ''çilek dudaklarına yapışıp kalıcam'' diye önemli bir şarkı sözü varken,,,, tüm dudaklı figürlerden nefret etmem gerekirdi!
'niyet ettim niyet eyledim 80lerin şifalı dudaklarına' diye o şarkıyı unutmaya çalışıyorum !




verdiği zevk anonimdir *





Head Gear çekimlerine bayıldığımı belirtmem lazım !
Ayrıca kendisi,sayfa yapısına yandığımın dergisidir!






120 days icraatcilerinin rahşende pozlarına vurulmamanın imkan ihtimali yok !
Sedated Times ataklarını atlatmanın tek yolu;
ver bi kulak!






Yeni kriz mi?
güle güle kıllanın !